اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری موزه عبرت ایران

نمایشگاه خورشیدان بی‏غروب در آبسرد گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه "خورشیدان بی‏غروب" به همت شهرداری آبسرد و با مشارکت موزه عبرت ایران در این شهر گشایش یافت و تا انتهای دهه مبارک فجر برای بازدید عموم دایر است.

نمایشگاه خورشیدان بی‏غروب در آبسرد گشایش یافت
بخشدار مرکزی دماوند در حاشیه آیین گشایش نمایشگاه خورشیدان بی‏غروب در شهر آبسرد که با حضور امام جمعه این شهر، معاون عمرانی استاندار تهران، فرماندار دماوند، دیگر مسئولان محلی و جمع کثیری از مردم شهر آبسرد برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: شاهد افتتاح موزه‏ای به واقع عبرت‏آموز در شهر آبسرد هستیم.

موسی بهرامی ادامه داد: این نمایشگاه تاثیرگذار می‏تواند عبرتی برای همه ما باشد که با دلسوزی بیشتری حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار دهیم.

بهرامی با اشاره به دشواری‏های مسیر پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: به طور قطع، پیروزی انقلاب اسلامی ایران کار ساده‏ای نبود.

بخشدار مرکزی دماوند تصریح کرد: اگر رشادت و دلاورمردی فرزندان این مرز و بوم اسلامی در سایه رهبری داهیانه امام راحل (ره) نبود هیچ‏گاه شاهد تحقق این آرمان‏ها نبودیم.

وی در خصوص تاثیرات مثبت این نمایشگاه بر نسل جوان امروز جامعه خاطر نشان کرد: با مشاهده این تصاویر، خاطرات زحمات مردم انقلابی ایران در دوران سیاه شاهنشاهی همچون واقعیت در مقابل چهره ما خودنمایی می‏کند.

بهرامی ادامه داد: این مهم در‏ خصوص نسل امروز می‏تواند تاثیرات بیشتری داشته باشد؛ چرا که اقشار جوان جامعه از لمس این حقایق در دوران گذشته بی‏بهره هستند.

بخشدار مرکزی دماوند اضافه کرد: در حال حاضر مردم و مسئولان در نظام مقدس اسلامی وظیفه سنگین و خطیری در خصوص صیانت از این دستاوردها بر عهده دارند.

وی افزود: باید این واقعیت را بر گوش جهانیان فریاد زد که مردم ایران اسلامی با همان حرارتی که انقلاب اسلامی را پیروز کردند، با همان شوق و علاقه از دستاوردهای آن نیز دفاع می‏کنند.

بهرامی با قدردانی از دست‌اندرکاران برپایی نمایشگاه خورشیدهای بی‏غروب گفت: ایجاد چنین بستر عبرت‏آموزی در قالب نمایشگاه خورشیدهای بی‏غروب نشان‌دهنده ارادت مردم شریف و انقلابی آبسرد و مسئولان این شهر به ولایت فقیه است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول