اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

تهاجم فرهنگی دشمن در سطح گسترده‌ای در حال انجام است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: طرح‏های آگاه‏سازی از سوی مسئولان در حال اجرا است؛ اما تهاجم فرهنگی دشمن در سطح گسترده‏ای صورت می‏گیرد.

تهاجم فرهنگی دشمن در سطح گسترده‌ای در حال انجام است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران صفرعلی براتلو در نشستی در بخش مرکزی تهران که با شرکت جمع کثیری از دانش‏آموزان، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، بخشدار مرکزی تهران و دیگر مسئولان محلی در بومهن برگزار شد، اظهار داشت: از مرزهای کشور به مقدار زیادی مواد مخدر وارد می‏شود و اقدامات پیشگیرانه ما به محدودیت این مفاسد انجامیده؛ اما هنوز موجبات انسداد این شریان خانمان برانداز را فراهم نیاورده است.

وی ادامه داد: علاوه بر مواد مخدر، ترویج بی‌بند‏وباری و مراکز فساد نیز از سوی دشمن با اختصاص بودجه‏های کلان و از طریق ماهواره و تارنماهای غیراخلاقی در حال توسعه است.

براتلو اضافه کرد: طرح‏های آگاه‏سازی از سوی مسئولان در حال اجرا است؛ اما تهاجم فرهنگی دشمن در سطح گسترده‏ای صورت می‏گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با اشاره به تبلیغات دروغین استکبار پیرامون جوانان ایرانی خاطر نشان کرد: در فرآیند دانش هسته‏ای کشور نزدیک به 7 هزار دانشمند در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: کشورهای غربی به سرکردگی آمریکای جنایتکار همواره با دعوت‏نامه‏های خود قصد دارند تا این نیروهای انسانی دانشمند را از کشور گسیل دهند؛ اما همه این جوانان در کشور باقی مانده‏اند.

براتلو افزود: اگر دعوت به خروج از کشور نیز کارگر نیفتد، سلطه‏گران ترور دانشمندان هسته‏ای را به عنوان راهکار مقابله با قدرت کشور انتخاب می‏کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران تصریح کرد: جوانان امروز ایران بسیار آگاه‏تر و بیدارتر از جوانان دیروز نسل انقلاب هستند.

وی، قشر غالب حامی ولایت فقیه را نسل جوان خواند و افزود: در 9 دی سال 88 قشر غالب حاضر در راهپیمایی و تصویر رهبر معظم انقلاب در دست، جوانان سلحشور ایران اسلامی بودند.

براتلو با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران 29 دوره انتخابات برگزار کرده است، عنوان کرد: نظام مقدس اسلامی در 33 سال از عمر پربرکت خود به برگزاری 29 انتخابات مفتخر است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران تصریح کرد: با وجود این مصداق بارز دموکراسی، دشمنان از فقدان آزادی در ایران، فرمایشی بودن انتخابات و بروز تقلب در آن سخن به میان می‏آورند.

وی ادامه داد: در حالی که واژه تقلب صرفا رمز آشوب و آغاز طرحی از سوی دشمنان در راستای براندازی نظام مقدس اسلامی بود.    

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول