اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قائم‌مقام وزیر ارشاد

نکوداشت طاهره صفارزاده در کرمان برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور قائم‌مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همایش علمی قرآن کریم و نکوداشت مرحومه طاهره صفارزاده در کرمان برگزار شد.

نکوداشت طاهره صفارزاده در کرمان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی عارفی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ظهر امروز در این همایش اظهار داشت: مشکل امروز جهان بشریت و بیماری عمده ملت‌های جهان در قرن جدید، بیماری و فشارهای روانی است که به دلیل زندگی ماشینی و دوری از معنویت به این بیماری دچار شده است.

وی افزود: مردم دنیا متوجه خلاء معنویت و بی‌هویتی شخصت فرد شده و بیداری اسلامی و بیداری جهانی امروز، صدای تقاضای مردم جهان برای رفع تشنگی معنویت آن‌هاست.

عارفی تصریح کرد: کتاب‌های آسمانی دیگر تحریف شده و دور از معرفت شخصی، اجتماعی و الهی هستند و تنها نسخه شفابخش بیماری جهانی قرآن کریم است که می‌تواند داروی بیماری مدرن دنیا باشد.

وی خاطرنشان کرد: توجه پیشوایان دین، انبیا و اولیای الهی برای جلوگیری از ابتلای بشریت به این بیماری‌ها بوده، لذا این رهبران، پیشگامان معرفت در بهداشت روانی بشریت در طول تاریخ بوده‌اند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت: برای بشر امروز راهی به غیر از برگشت به قرآن نیست و کتابی که می‌تواند دهکده جهانی را قانونمند کند، قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه خدمت به قرآن کریم خدمت به بشریت و آسایش روانی مردم جهان است، افزود: در این راستا همایش علمی قرآن کریم را برگزار کرده‌ایم که امیدواریم با این امر استفاده‌های علمی بیشتری از این کتاب مقدس و همیشه جاوید داشته باشیم.

عارفی گفت: با وجود وقت کمی که برای دریافت مقالات وجود داشت، تعداد 100 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که با بررسی هیئت داوران، 50 مقاله برگزیده شد.

وی تصریح کرد: از این تعداد پنج مقاله به عنوان سخنرانی و بقیه مقالات به صورت پوستر ارائه می‌شوند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول