اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ارتقای کیفیت فیزیکی آب شرب سنندج انجام شد

اجرای عملیات شست‌وشو و گندزدایی مخازن سطح شهر سنندج

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره و مدیر‌عامل شرکت آبفای کردستان گفت: در راستای ارتقای کیفیت فیزیکی آب شرب و ارائه خدمات‌رسانی بهتر به مردم، عملیات شست‌وشو و گندزدایی مخازن شهر سنندج طی ماه گذشته‌ انجام شد.

اجرای عملیات شست‌وشو و گندزدایی مخازن سطح شهر سنندج
‌علیرضا تخت‌شاهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در راستای تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در سطح شهر سنندج و ارتقای کیفیت فیزیکی آب شرب سطح شهر اقدام به شست‌وشو و گندزدایی مخازن نقاط مختلف شهر شد.

وی افزود: در این راستا ابتدا مخازن 2 هزار و 5 هزار متر‌مکعبی واقع در فیض‌آباد با انجام اقدامات جانبی نصب دو دستگاه شیر تخلیه و سرریز، نصب چهار دستگاه شیر 125 کف‌شوی و‌ لوله‌گذاری 120 متر لوله 350 میلی‌متر مورد شست‌وشو و گندزدایی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان اظهار کرد: همچنین در ادامه این عملیات مخزن 2 هزار مترمکعبی فرجه و مخزن 2 هزار مترمکعبی برازان نیز با انجام لوله‌گذاری چدنی به طول 250 متر برای کنارگذر(بایپس)، تعویض شیر 300 میلی‌متری خروجی در مسیر خط برگشت و نصب شیر 200 میلی‌متری روی کف‌شوی مخزن ذخیره مورد شست‌وشو قرار گرفت.

تخت‌شاهی در ادامه با اشاره به دلایل انجام عملیات شست‌وشو و گندزدایی مخازن، وجود سختی و املاح موجود در آب استحصالی که به مرور زمان در کف مخازن ته‌نشین شده و لایه‌های رسوبی تشکیل داده و در نهایت روی کدورت آب خروجی تاثیر‌گذار بوده را از مهم‌ترین دلایل آن عنوان کرد.

وی در پایان افزود: در ادامه عملیات شست‌وشو، مخازن 2 هزار متر‌مکعبی توس نوذر سنگی، 500 متر‌مکعبی توس نوذر بتنی، 200 متر‌مکعبی خضرزنده، 500 متر‌مکعبی میان‌راهی غفور و 200 مترمکعبی شویشه نیز در برنامه‌های آتی شرکت قرار دارد.

انتهای پیام/ج30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول