اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌جانشین پلیس راه استان زنجان:

برف چهار محور ارتباطی اصلی استان زنجان را مسدود کرد

خبرگزاری فارس: جانشین پلیس راه استان زنجان گفت: با ادامه بارش چهار محور ارتباطی اصلی استان زنجان مسدود شد.

برف چهار محور ارتباطی اصلی استان زنجان را مسدود کرد

علی شیر‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف و کولاک در استان زنجان برخی از راه‌های ارتباطی استان مسدود است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر محور زنجان به دندی مسدود است، افزود: رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند به دلیل مسدود بودن این راه ارتباطی ضروری است از محورهای دیگر استفاده کنند.

جانشین پلیس راه استان زنجان از مسدود بودن راه ارتباطی زنجان به طارم خبر داد و بیان داشت: این محور نیز به دلیل بارش برف و کولاک شدید در حال حاضر مسدود است.

وی با بیان اینکه محور قیدار به ابهر نیز مسدود است، یادآور شد: محور قیدار به شهر زنجان نیز در حال حاضر مسدود گزارش شده است.

شیر محمدی با اشاره به اینکه عوامل راهداری، پلیس راه و جمعیت هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند، خاطرنشان کرد: بقیه محورهای استان باز و تردد در آنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه به رانندگان توصیه می‌شود در صورت عدم ضرورت در محورهای مواصلاتی استان تردد نکنند، یادآور شد: تا حد امکان از سفرهای غیر ضروری پرهیز شود.

جانشین پلیس راه استان زنجان خاطرنشان کرد:  تردد در محور زنجان به قزوین نیز با احتیاط صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: بارش شدید برف از چند روز گذشته در استان آغاز شده است و با توجه به شدت بارش‌ها عوامل پلیس‌راه و نیروها امدادی با تجهیزات کامل در سطح جاده‌ها مستقر شده‌اند تا در صورت بروز مشکل موارد را برطرف کنند.

شیر محمدی تصریح کرد: در حال حاضر امکان تردد در برخی محورهای مواصلاتی و گردنه‌های استان امکان‌پذیر است، هر چند باید از زنجیر چرخ استفاده شود در غیر این صورت از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: رانندگان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با پلیس 110 تماس بگیرند.

جانشین پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه بارش برف و باران موجب تردد کند وسایط نقلیه محورهای عبوری می‌شود، خاطرنشان کرد: رانندگان باید با رعایت قوانین مانع از بروز حوادث در چنین شرایطی شوند، چرا که در حال ‌حاضر سطح همه جاده‌ها لغزنده است.

وی با تاکید بر اینکه باید از مسافرت‌های غیر ضروری در فصل زمستان خودداری کرد، یادآور شد: ماموران پلیس راه در قالب طرح زمستانی در سطح جاده‌ها و گردنه‌ها مستقر هستند و در این رابطه با هرگونه رفتار حادثه‌ساز از سوی رانندگان برخورد جدی می‌شود.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول