اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرفی:

مقابل صبا برای سه امتیاز بازی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه از انگیزه بالای تیمش برای کسب سه امتیاز در دیدار خارج از خانه مقابل صبای قم خبر داد.

مقابل صبا برای سه امتیاز بازی می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اصغر شرفی در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش با صبای قم در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از تلاش و انگیزه مسی‌ها برای پیروزی در این دیدار گفت و افزود: این بازی برای ما بسیار حائز اهمیت است و با اینکه می‌دانیم صبا تیم خوب و قدرتمندی است اما از رسیدن به پیروزی و امتیاز نا امید نیستیم.

وی از اینکه برای نخستین بار در قم و در جمع مردم و خبرنگاران قمی حضور یافته است، ابراز خوشحالی کرد و بیان داشت: ما در دیدار این هفته با صبای قم کار بسیار سختی در پیش داریم، صبا تیمی مدعی در بالای جدول رده بندی است و از این بازی سه امتیاز را می‌خواهد.

سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان ادامه داد: صبا تیم بسیار خوب و هماهنگی است، مربی با کلاسی دارد و از نوع فوتبالی که این تیم ارائه می‌کند خیلی خیلی خوشم می‌آید، ضمن اینکه آنها مهره‌های میدان دیده و با تجربه‌ای دارند.

وی یادآور شد: با اینکه 11 هفته به پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است و ما در انتهای جدول رده بندی وضعیت خوبی نداریم اما همچنان که انسان به زندگی امیدوار است ما نیز به آینده تیم در لیگ امید داریم.

شرفی در پاسخ به علت نتایج ضعیف و دور از انتظار تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان در رقابت‌های یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، گفت: دیگر نمی‌خواهم از لفظ و عبارت «تیم بد بسته شده»‌ استفاده کنم، بگذارید در این خصوص زیاد توضیحی ندهم.

وی همچنین در پاسخ به دلیل عملکرد متفاوت صبای قم و مس سرچشمه کرمان در لیگ یازدهم، ابراز داشت: این مهم به دلایل مختلفی بستگی دارد اما در خصوص تیم خودمان باید بگویم که ما نخستین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنیم در حالی که تیمی مانند صبا تجربه 8 ساله حضور در لیگ برتر را دارد و نماینده کشورمان در لیگ آسیا بوده است، بنابراین از هر نظر این دو تیم با یکدیگر متفاوت هستند.

سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان افزود: صبای قم از نفرات و مهره‌های بسیار کارآمدی که تجربه سال‌ها حضور در لیگ برتر را دارند بهره می‌برد در حالی که تیم ما نفراتی دارد که نخستین بار در لیگ برتر حضور دارند.

وی تاکید کرد: البته قبول دارم تعدادی از مهره‌های صبای قم نیز از لیگ‌های دسته‌های پائین تر به لیگ برتر آمده‌اند اما شما به این موضوع هم فکر کنید که صبا از مدت‌ها قبل توسط عبدالله ویسی که یک مربی کاردان و باهوش است، مهره‌های خود را شناسایی کرده بود اما تیم مس سرچشمه کرمان نسبت به لیگ دسته اول کاملا متحول شده و بازیکنان خود را 15 روز به آغاز لیگ انتخاب کرده است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول