اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار خبر داد

بهره‌برداری از 67 پروژه عمرانی در رودبار

خبرگزاری فارس: فرماندار رودبار از بهره‌برداری 67 پروژه عمرانی همزمان با فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از 67 پروژه عمرانی در رودبار
به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار ایرج موذن صبح امروز در جمع خبرنگاران دهه فجر را یاد‌آور حماسه‌آفرینی مردم ایران و تجدید بیعت با آرمان‌های امام (ره)، انقلاب و رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: مردم با حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی دشمن را در اجرای نقشه‌های پلیدش ناکام کرده‌اند و پایبندی به اصول ارزش‌ها را به اثبات رسانده‌اند.

وی تشکیل ستاد دهه مبارک فجر را از اقدام‌های انجام شده برای گرامیداشت حماسه‌های این ایام دانست و افزود: تشکیل ستادهای فرعی و کمیته‌های 17گانه از دیگر ستادهای گرامیداشت دهه فجر در رودبار است.

موذن از بهره‌برداری 67 پروژه عمرانی همزمان با فرا رسیدن دهه فجر در رودبار خبر داد و تصریح کرد: بالغ بر 63 میلیارد و 360 میلیون ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

به گفته فرماندار رودبار، تعداد 11 طرح اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 60 میلیون ریال همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اشتغال‌زایی را مهم‌ترین اهداف برنامه‌های عمرانی و طرح‌های اشتغال‌زایی ذکر کرد و گفت: با افتتاح این طرح‌ها برای 14 نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

موذن با اشاره به مقایسه آماری پروژه‌های عمرانی رودبار نسبت به سال گذشته، ابراز داشت: سال گذشته 62 پروژه در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده بود.

فرماندار رودبار به افتتاح جایگاه سوخت گاز طبیعی در لوشان اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد این جایگاه از نیازهای مردم شهر بوده و با پیگیری‌های مسئولان شهر لوشان، شهرستان و استان به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه پروژه مذکور 10 میلیارد ریال هزینه در برداشته است، خاطر نشان کرد: احداث این جایگاه سوخت خودروهای عبوری و شهر لوشان را تامین می‌کند.

موذن تشکیل کمیته‌های روستایی را یکی دیگر از برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر رودبار ذکر کرد و بیان داشت: مشارکت مردمی در اجرای برنامه‌های دهه فجر مهم‌ترین هدف تشکیل این ستادهاست.

این مسئول، با تاکید بر حضور و مشارکت کارگران واحدهای صنعتی رودبار، اذعان داشت: رودبار به دلیل داشتن واحدهای صنعتی، یکی از قطب‌های صنعتی گیلان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: تشکیل کمیته کارگری برای فراهم کردن حضور نیروهای شاغل در حوزه صنعت این شهرستان در برنامه‌های دهه فجر قرار دارد.

موذن تشکیل کمیته‌های دانشجویی، دانش‌آموزی، زنان، ورزشی، فرهنگی و بسیج را از کمیته‌های فرعی ستاد دهه فجر رودبار اعلام کرد.

فرماندار رودبار دیدار با ائمه جمعه شهرهای رودبار، لوشان و رستم‌آباد را از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر در این شهرستان برشمرد.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول