اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

رئیس هیئت کنگ‌فوی خراسان‌جنوبی معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی غلامرضا رضایی از پیشکسوتان کنگ‌فو در انتخابات مجمع عمومی هیئت کنگ‌فوی خراسان جنوبی به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

رئیس هیئت کنگ‌فوی خراسان‌جنوبی معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عصر امروز در جریان برگزاری مجمع عمومی انتخاب رئیس هیئت کنگ‌فوی خراسان‌جنوبی از مجموع 19 نفر اعضای مجمع 17 نفر حضور داشتند که تمامی آنها به تنها نامزد حاضر یعنی غلامرضا رضایی رأی دادند.

وی از پیشکسوتان ورزش کنگ‌فو در استان بوده که دارای مدرک مربی‌گری درجه دو و مدرک داوری درجه یک است.

رضایی قبل از این نیز سرپرست هیئت کنگ‌فوی استان بود که با برگزاری انتخابات مجمع عمومی به عنوان رئیس این هیئت برگزیده شد.

همچنین در این مجمع غلامحسین محمودی‌راد، رضا زنگویی و زهرا ریاحی به عنوان اعضای هیئت رئیسه هیئت کنگ‌فوی استان انتخاب شدند.

 

*از تهمت زدن بی‌جا خودداری کنیم

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی در این جلسه با اشاره به آلودگی زبان در حوزه ورزش استان، تاکید کرد: باید بهداشت کلام را در بیان عقاید رعایت کرد.

جعفر قدیری با اشاره به حرمت داشتن آبروی انسان‌ها گفت: باید از اظهار نظرهای شتاب زده و به دور از واقعیت در تمامی حوزه‌های ورزشی، اجتماعی و سیاسی جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به عدم حضور نماینده هیئت قاینات در انتخابات مجمع عمومی، اظهار داشت: این نوعی بی‌احترامی به مجمع بوده و فعلا دادن تاتامی به این شهرستان را به تعویق می‌اندازیم.

 

*ورزشکار با اخلاق برتر از قهرمان بی‌اخلاق است

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با اشاره به مهم بودن اخلاقیات، ابراز داشت: ورزشکار با اخلاق برای ما با ارزش‌تر از قهرمان بی‌اخلاق است.

قدیری افزود: اگر ورزشکاری که مقید به اخلاقیات نیست حتی بهترین ورزشکار جهان هم بشود برای ما ارزشی ندارد.

وی ادامه داد: البته این بدان معنا نیست که ما توجه خود را به مباحث فنی کاهش دهیم، در واقع باید به مباحث فرهنگی، اخلاقی و فنی به اندازه یکسان و در کنار هم  توجه داشته باشیم تا به موفقیت دست یابیم.

 

*تربیت ورزشکاران به محیط‌های ورزشی راه یابد

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با گلایه از تغییرنام سازمان تربیت بدنی به وزارت ورزش گفت: ما به همین دلیل با این تغییر نام مخالف بودیم که فاصله بین تربیت بدنی و ورزش فاصله بین پهلوانی و قهرمانی است.

قدیری با اشاره به افزایش عدم توجه والدین به تربیت فرزندانشان به علت کمبود وقت گفت: ما باید در زمین‌های ورزشی این کمبود را جبران کرده و به تربیت تمامی ابعاد وجودی ورزشکاران بپردازیم.

وی تاثیرگذاری صحبت‌های مربیان ورزشی بر هنرجوها در محیط‌های ورزشی را زیاد دانست و افزود: ما باید از این فرصت برای تقویت اخلاقیات در ورزشکاران کمال استفاده را ببریم.

قرار بود نایب رئیس فدراسیون کنگ‌فو نیز در این مجمع عمومی حضور یابد که به دلایل نامشخص وی در این جلسه حاضر نشد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول