اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پرورش‌اندام و بدنسازی آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری مسابقات بین‌المللی مچ‌اندازی در ارومیه

خبرگزاری فارس:‌ رئیس هیئت پرورش‌اندام و بدنسازی آذربایجان غربی گفت: به مناسبت ایام دهه فجر در روز 22 بهمن مسابقات مچ‌اندازی در ارومیه برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات بین‌المللی مچ‌اندازی در ارومیه

خیرالله نارنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه در ارتباط با فعالیت‌های این هیئت در نیمه دوم سال جاری اظهار داشت: برگزاری مسابقات پرورش‌اندام در شهرستان شوط، اعزام تیم قویترین مردان در تهران و برگزاری مسابقات لیفت قدرتی در شاهین‌دژ از فعالیت‌های این هیئت در نیمه دوم سال جاری است.

وی افزود: برگزاری مسابقات پرس‌سینه در میاندوآب، برگزاری مسابقات مچ‌اندازی در میاندوآب و تبریز و برگزاری مسابقات پرورش‌اندام با عنوان شمال‌غرب در سراب که تنها بین استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی برگزار شد از فعالیت‌های دیگر این هیئت در نیمه دوم سال است.

نارنجی تصریح کرد: در مسابقات مردان آهنین سهمیه استان در ابتدا 16 نفر بود ولی 13 نفر به این مسابقات اعزام شدند و همگی از مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

رئیس هیئت پرورش‌اندام و بدنسازی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مسابقات بین‌المللی مچ‌اندازی به میزبانی ارومیه در روز 22 بهمن با شرکت تیم‌هایی از ترکیه، عراق، تبریز و استان آذربایجان غربی که در مجموعه ورزشی تختی ارومیه برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با برگزاری کلاس‌های داوری در ارومیه گفت: کلاس‌های داوری بعد از عید برگزار می‌شود ولی کلاس مربیگری درجه 3 در سال گذشته تشکیل شد.

این مسئول در ادامه گفت: در کلاس مربیگری 35 نفر قبول شدند و کارت‌ها اخیرا صادر شده است.

وی اضافه کرد: امسال به منظور تشکیل کلاس‌های مربیگری درجه 1 و درجه 2 دانش مربیگری شرط اساسی بوده و داشتن تحصیلات لیسانس و فوق‌لیسانس و حداقل فوق‌دیپلم ضروری است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول