اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شبستر

پسر بچه 7 ساله فدای بی‌احتیاطی والدین شد

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی گفت: پسر بچه 7 ساله در شبستر در اثر بی‌احتیاطی والدین در بالابر مسجد جان باخت.

پسر بچه 7 ساله فدای بی‌احتیاطی والدین شد

صمد فرامرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: فردی با تماس تلفنی به 110 اعلام کرد فرزندش در بالابر مسجد گیر کرده که بلافاصله عوامل انتظامی کلانتری 11 شبستر به محل اعزام شدند.

وی افزود: عوامل انتظامی در محل مشاهده می‌کنند که پسر بچه جان خود را از دست داده است.

فرامرزی تصریح کرد: در مراسم نذری که در مسجد جامع روستا برقرار بود میرعباس پدر بچه فوت شده مشغول پذیرایی از مردم بوده و پسرش نیز در مسجد مشغول بازی بوده که به طبقه دوم مسجد رفته و بالابر را روشن و خود را به روی بالابر پرت می‌کند.

فرامرزی خاطرنشان کرد: بالابر پسر بچه را به طرف سقف مسجد برده و پسر بچه مابین بالابر و سقف مسجد، در اثر فشار وارده به وی جان می‌سپارد.

معاون اجتماعی پلیس استان آذربایجان‌شرقی ضمن اظهار تاسف از بروز این حادثه گفت: با بررسی به عمل آمده، کم توجهی والدین باعث بروز این حادثه تلخ شده و همچنین بالابر غیراصولی و غیراستاندارد نیز عامل دیگری در بروز این حادثه بوده است. 

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول