اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس خبر داد

پیگیری برای شهر شدن روستاهای چاهکوتاه و چهارروستایی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از پیگیری خود در خصوص تبدیل روستاهای چاهکوتاه و چهار روستایی به شهر خبر داد.

پیگیری برای شهر شدن روستاهای چاهکوتاه و چهارروستایی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر غلامعلی میگلی نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به جمعیت و ظرفیت روستای چاهکوتاه پیگیر ارتقای آن به شهر شده‌ام، اظهار داشت: در نشست اخیر خود با مسئولان مربوطه در وزارت کشور موضوع را عنوان کردم و خواستار آن شدم تا با لحاظ کردن مرکزیت چاهکوتاه نسبت به روستاهای اطراف و نیاز به توسعه چاهکوتاه به‌دلیل ظرفیت توریست پذیری آن، وزارت کشور نسبت به ارتقای روستا به شهر، تمهیدات لازم را اتخاذ کرده و هر چه زودتر شاهد شکوفایی هر چه بیشتر آن باشیم.

میگلی‌نژاد در ادامه عنوان کرد: تلاش ساکنان روستا و تبدیل این خواسته به حق به عنوان یکی از مطالبات جدی در مواجهه با مسئولان تاثیر بسزایی در سرعت بخشیدن به تحقق این مهم و توسعه هر چه بیشتر چاهکوتاه دارد و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد شهر چاهکوتاه باشیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با تقاضای ساکنین روستای چهار روستایی گناوه در ارتباط با ارتقای چهارروستایی به شهر با بیان اینکه کارهای نسبتا خوبی در راستای بهبود وضعیت زندگی مردم در این مدت در روستا صورت گرفته اظهار داشت: هم‌اکنون روستای چهارروستایی به لحاظ آمار جمعیتی و موقعیت مکانی ظرفیت شهر شدن را داراست و با توجه به درخواست اکید ساکنین و شورای اسلامی روستا این موضوع را تا حصول نتیجه به جد پیگیری می‌کنم.

وی ادامه داد: در نامه‌ای به وزارت کشور ضمن شرح وضعیت و موقعیت ویژه روستای چهارروستایی، بر اساس ضوابط و قوانین موجود خواستار ارتقاء آن به شهر شدم.

میگلی‌نژاد گفت: در ادامه روند پیگیری‌های صورت گرفته در این زمینه، معاونت امور مجلس وزارت کشور در نامه‌ای موضوع را برای بررسی‌های بیشتر و حصول نتیجه به مدیر کل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور ارجاع داده است.

نماینده بوشهر اظهار امیدواری کرد تا ساکنین چهارروستایی در مسیر توسعه کمی و کیفی محل سکونتشان هر چه زودتر به حق خود در ارتباط با ارتقاء روستا به شهر برسند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول