اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به صورت مجازی صورت گرفت

حضور دانشجوی مازندرانی در مسابقات جهانی بازی‌سازی

خبرگزاری فارس: دانشجوی مازندرانی در مسابقات جهانی بازی‌سازی به صورت مجازی حضور یافت.

حضور دانشجوی مازندرانی در مسابقات جهانی بازی‌سازی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابلسر، حمزه آزاد دبیر انجمن علمی بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه مازندران به عنوان برنامه‌نویس و مدیر پروژه در تیم ایران حضور داشت و توانست بازی شکارچی مار را برای این مسابقات ارسال کند.

آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس در بابلسر گفت: این مسابقات از ساعت 15 جمعه 7 بهمن تا ساعت 15 روز یکشنبه به مدت 48 ساعت برگزار شد و شیوه برگزاری آن به این صورت بود که در ساعت 15 روز جمعه موضوع مسابقه که بازی‌ها باید براساس آن ساخته شوند اعلام شد و شرکت‌کنندگان 48 ساعت فرصت داشتند تا بازی‌های خود را با توجه به موضوع اعلام شده ساخته و ارسال کنند.

دبیر انجمن علمی بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه مازندران افزود: در این مسابقات که شرکت‌کنندگان از سراسر دنیا در آن حضور پیدا کردند، دو تیم از ایران شرکت داشتند که تنها یک تیم توانست در زمان مقرر بازی ساخته شده را به اتمام برساند.

آزاد اذعان داشت: این نخستین حضور ایران در مسابقات جهانی بازی‌سازی بود و طبق اعلامی که صورت گرفته به زودی علاوه بر فضای مجازی این مسابقات در تهران نیز برگزار خواهد شد.

اعضای تیم ایران را در گروه ایده‌پردازی و طراحی محسن حسین‌دوست، محمدحسین حسین‌دوست و محمدرضا صدیق و در گروه گرافیک سید محمد علی وزیری و در گروه برنامه‌نویسی حمزه آزاد تشکیل دادند.

انتهای‌پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول