اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی کردستان:

بارش برف در کردستان تا عصر پنج‌شنبه ادامه دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی کردستان با اشاره به ورود سیستم موج ناپایدار و بارش برف از اوایل صبح امروز گفت: این سامانه تا عصر پنج‌شنبه هفته جاری ادامه دارد.

بارش برف در کردستان تا عصر پنج‌شنبه ادامه دارد

محمدطالب حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: بر اساس گزارش ایستگاه‌های هواشناسی بارش برف در تمام نقاط استان استمرار دارد به طوری که در حال حاضر بارش برف در کامیاران با بیشترین میزان به 14 سانتی‌متر رسیده و در شهرهای بانه 9 سانتی‌متر، مریوان و هزارکانیان 7 سانتی‌متر، زرینه اوباتو 5 سانتی‌متر، بیجار 4 سانتی‌متر، سنندج سه سانتی‌متر و سقز و قروه 2 سانتی‌متر گزارش شده است.

وی افزود: این سامانه که از اوایل امروز در تمام نقاط استان فعال شده است تا عصر پنج‌شنبه به صورت متناوب ادامه دارد و از اواخر روز پنجشنبه این موج ضعیف می‌شود و بر این اساس جمعه هوا پایدار و پدیده قابل ملاحظه‌ای در استان نخواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی کردستان آب حاصل از بارش برف در شهرهای کامیاران را 15 میلی‌متر، مریوان 12 میلی‌متر، بانه 7 میلی‌متر، سنندج 3.5 میلی‌متر، سقز و بیجار 2 میلی‌متر، زرینه 1.5 میلی‌متر و قروه یک میلی‌متر عنوان کرد.

حیدری دمای فعلی شهر سنندج را یک درجه بالای صفر عنوان کرد و گفت: این دما نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

 * میزان دید در سنندج 2500 متر است

مدیرکل هواشناسی کردستان میزان دید در شهر سنندج با توجه به وجود مه را 2 هزار و 500 متر اعلام کرد و بیان داشت: در حال حاضر شهر مریوان با 400 متر کمترین میزان دید را دارد.

حیدری میزان دید در شهرهای سقز را 900 متر، هزارکانیان 700 متر، زرینه اوباتو 2 هزار متر و بانه را یک‌هزار و 500 متر عنوان کرد و افزود: در شرایط عادی و استاندارد میزان دید 10 هزار متر است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول