اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر چهارمین جشنواره وبلاگ‌نویسان عاشورایی خبر داد

حضور فعالان سایبری 8 کشور در جشنواره وبلاگ‌نویسان عاشورایی

خبرگزاری فارس: دبیر چهارمین جشنواره وبلاگ‌نویسان عاشورایی با اشاره به حضور فعالان سایبری کشورهای مختلف در حوزه بین‌المللی سوگواره وبلاگ‌نویسان عاشورایی گفت: فعالان سایبری هشت کشور در بخش بین‌الملل جشنواره وبلاگ‌نویسان عاشورایی شرکت داشتند.

حضور فعالان سایبری 8 کشور در جشنواره وبلاگ‌نویسان عاشورایی
حجت‌الاسلام محمدتقی محمدیان در حاشیه مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره وبلاگ‌نویسان عاشورایی در ارتباط با اهداف این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: این سوگواره از اول ماه محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه داشته است و هدف این جشنواره ترویج فرهنگ حضرت سیدالشهدا در فضای سایبری بوده است.

دبیر چهارمین جشنواره وبلاگ‌نویسان عاشورایی با اشاره به استقبال خوب شرکت کنندگان در این سوگواره اظهار داشت: به لطف خدا چهارمین جشنواره وبلاگ‌نویسان عاشورایی با استقبال خوبی مواجه بود و بیش از یک ‌هزار و ۸۰۰ وبلاگ‌نویس در آن شرکت داشته و بیش از ۳ هزار اثر وبلاگی را تولید و به این جشنواره ارسال کردند.

وی در ادامه امر به معروف و نهی از منکر معارف و عاشورا و بیداری اسلامی از دیدگاه حضرت سیدالشهدا را از جمله موضوعات این جشنواره خواند و عنوان کرد:‌ این موضوعات در این جشنواره مورد توجه شرکت‌کنندگان قرار گرفته و علاقه‌مندان با شرکت در چهارمین سوگواره وبلاگ‌نویسان خود تولیدات و مطالب فرهنگی‌شان را در قالب شعر، فتوبلاک و ... در این راستا تولید و ارائه دادند.

محمدیان تأکید کرد: از یک ‌هزار و ۸۴۰ شرکت‌کننده در این جشنواره آثار ۷۰۰ نفر به مرحله داوری رسیده و توسط این هیئت بررسی شد و از این میان ۴۰ نفر مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیر فرهنگسرای بلال در ادامه بخش بین‌الملل این جشنواره را مورد اشاره قرار داد و گفت: در بخش بین‌الملل این جشنواره شرکت‌کنندگانی از کشورهای ساحل عاج، پاکستان، هندوستان، جمهوری آذربایجان، عراق، بحرین و لبنان شرکت کرده و آثار خود را به این جشنواره ارسال کردند.

وی در ادامه در ارتباط با میزان تأثیرگذاری وبلاگ‌نویسی در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی در پاسخ به خبرنگار فارس گفت:‌ فضای مجازی فضایی پردامنه است که می‌توانیم با استفاده از این فرصت فرهنگ اهل بیت (ع) و حضرت سیدالشهدا (ع) را به گوش جهانیان برسانیم.

دبیر چهارمین جشنواره وبلاگ‌نویسان عاشورایی تأکید کرد: به لطف خدا وبلاگ‌نویسان مسلمان از این فرصت استفاده کرده و تولیدات خوبی را خلق و در اختیار عموم مردم قرار داده‌اند.

محمدیان با اشاره به جریان اجرایی این جشنواره تصریح کرد:‌ مشکلاتی نیز در مسیر اجرای این جشنواره بود که به لطف حضرت سیدالشهدا مرتفع شد و این موضوعات با توجه به تولیداتی که به وجود آمده بسیار ناچیز است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول