اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری دست یافت

موفقیت 134 اثر تجسمی حوزه هنری اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: در سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری 134 اثر تجسمی حوزه هنری اصفهان به موفقیت نائل شد.

موفقیت 134 اثر تجسمی حوزه هنری اصفهان

سید مهدی سیدین‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از مجموع 196 اثر ارسال شده به سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری 134 اثر تجسمی از حوزه هنری اصفهان به موفقیت دست یافتند.

وی با بیان این مطلب که در مرحله نخست ارسال آثار که تا 20 دی ماه مهلت داشته، تاکید کرد: جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در اردیبهشت ماه سال 91 و با حضور مراکز استانی حوزه‌های هنری سراسر کشور در استان کردستان و در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان افزود: حوزه هنری استان اصفهان در رشته‌های تجسمی مانند تصویرسازی، نقاشی، نگارگری، تذهیب، کاریکاتور، نقاشی خط، عکس، گرافیک، حجم، خوشنویسی و طراحی شرکت داشته است.

وی با اشاره به اینکه این مرکز نیز در سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری شرکت کرده است، بیان داشت: حوزه هنری استان اصفهان آثار خود را در هفت بخش از جمله تازه‌های نشر و پژوهش، 32 اثر در قالب کتاب، نشریات و نرم افزارهای چندرسانه‌ای شامل می‌شود.

سیدین‌نیا ادامه داد: در بخش فرهنگ و مطالعات پایداری هفت اثر به صورت کتاب و خاطره‌گویی و در بخش موسیقی هفت اثر از جمله کتاب و سی‌دی به جشنواره ارسال شده بود.

وی با ذکر دیگر بخش‌های ارسالی اضافه کرد: در بخش نمایش دو اثر به صورت نمایش و نمایشنامه خوانی، هنرهای تصویری 13 اثر و در بخش رسانه‌های دیجیتال (وب سایت) یک اثر به این جشنواره ارائه شده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول