اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست منطقه آزاد ارس تاکید کرد

بی‌حاشیه بودن فعالیت‌های سرمایه‌گذاری ضامن سود منطقه ارس

خبرگزاری فارس: سرپرست و عضو هیئت مدیره منطقه آزاد ارس، سالم و بی‌حاشیه بودن فعالیت سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان را ضمانت سود فراوان در منطقه آزاد ارس اعلام کرد.

بی‌حاشیه بودن فعالیت‌های سرمایه‌گذاری ضامن سود منطقه ارس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، صادق نجفی در جمع سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان گفت: زمینه‌های فعالیت گسترده فعالان اقتصادی با بهره‌مندی از مزایا و تسهیلات متفاوت با سرزمین اصلی در داخل محدوده 20 هزار هکتاری منطقه آزاد ارس با عملیاتی شدن آن از اول بهمن‌ماه آماده است.

وی، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان را بازوان پرتوان اقتصاد هر ملت و کشور مورد خطاب قرار داد و اظهار کرد: تولید و سازندگی غایت نهایی و ثمره تلاش یک ملت برای ایجاد و گسترش توسعه اقتصادی و آبادانی همچنین حضور در عرصه‌های بین‌الملل است.

نجفی با بیان اینکه قدرت و ظرفیت رشد اقتصادی منطقه آزاد ارس از تمام مناطق اقتصادی کشور بیشتر است، تصریح کرد: توان حضور منطقه آزاد ارس در عرصه‌های بین‌المللی اقتصادی بیش از سایر مناطق کشور است و این با توجه ویژه دولت بر این منطقه در آینده بسیار نزدیک به صورت مشهود و قابل لمس خواهد بود.

وی، در خصوص مشکلات ارزی سرمایه‌گذاران و بازرگانان منطقه آزاد ارس اظهار کرد: در این زمینه طی جلسه‌ای با ریاست بانک مرکزی راهکارهای حل این مسئله را بررسی خواهیم کرد.

نجفی، سالم و بی‌حاشیه بودن فعالیت سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان را ضمانت سود فراوان در منطقه آزاد ارس بیان کرد و افزود: منطقه آزاد ارس، سازمان استاندارد، گروه‌های نظارتی و گمرک مجموعه پرتوان مستقر در درب‌های ورودی و گمرک منطقه آزاد ارس هستند و با هرگونه تخلف مقابله و برخورد خواهند کرد.

وی، سلامت سرمایه‌گذاری و تجارت را در ابتدای کار از اصلی‌ترین نیازهای یک منطقه تازه توسعه یافته دانست و بر لزوم رعایت این امر توسط تمام سرمایه‌گذاران تاکید کرد.

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس همچنین در راستای حل مشکلات ارزی سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگانی که مواد اولیه خود را از خارج تامین می‌کنند، بر انجام واردات در مقابل صادرات کالای تولیدی برای کم کردن وابستگی به انتقال ارز تاکید کرد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول