اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری انجام شد

نصب بیش از 27 هزار تابلوی ایمنی در محورهای سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ایمنی و حریم راه‌های راه و ترابری سیستان و بلوچستان گفت: در سال‌جاری 27 هزار و 395 عدد تابلوی انتظامی، اخطاری، مسیر نما و جهت‌نما در محورهای حوزه استحفاظی اداره کل راه و ترابری سیستان و بلوچستان نصب شده است.

نصب بیش از 27 هزار تابلوی ایمنی در محورهای سیستان و بلوچستان
ذبیح‌الله میر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: اداره ایمنی و حریم‌های اداره کل راه و ترابری سیستان و بلوچستان در سال جهاد اقتصادی با همت و تلاش مضاعف به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته که رشد 10 درصدی فعالیت‌های اداره ایمنی و حریم‌ها گواهی بر این ادعا است.

وی افزود: در سال‌جاری عملکرد این اداره در زمینه‌های نصب و ایجاد تابلوهای اخطاری و انتظامی و همچنین روشنایی محورهای اصلی و فرعی نیز رشد داشته است.

رئیس اداره ایمنی و حریم راه‌های راه و ترابری سیستان و بلوچستان بیان داشت: در سال گذشته تهیه و نصب علائم انتظامی، اخطاری، مسیر نما، جهت‌نما و ... 4 هزار و 815 عدد بود به‌طوریکه در سال‌جاری این رقم به 27 هزار و 395 عدد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: تهیه و نصب تابلوهای اطلاعاتی نیز در سال گذشته، 289 مترمربع بوده که امسال به بیش از هزار و 491 مترمربع رسیده است.

میر ادامه داد: در سال‌جاری بیش از 940 کیلومتر از محورهای حوزه استحفاظی اداره کل راه و ترابری خط‌کشی سرد شده است.

وی از تهیه و نصب حفاظ (گاردریل، نیوجرسی و ...) به طول بیش از 10 کیلومتر در محورها سال‌جاری خبر داد.

رئیس اداره ایمنی و حریم راه‌های راه و ترابری سیستان و بلوچستان بیان داشت: همچنین در سال‌جاری 24 نقطه حادثه خیز نیز شناسایی شده است.

وی گفت: امسال در 150 کیلومتر از محورهای حوزه استحفاظی شیار لرزاننده اجرا شده است.

رئیس اداره ایمنی و حریم راه‌های راه و ترابری سیستان و بلوچستان بیان داشت: تلاش می‌کنیم تا در دو ماهه پایانی امسال گام‌های بلندتری در راستای تسهیل در عبور و مرور مسافران نوروزی برداشته و شاهد سفرهایی ایمن و بی‌خطری در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان باشیم.

انتهای پیام/صا30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول