اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل زندان‌های استان سیستان و بلوچستان:

ایجاد شبکه سیما و رادیو قرآن در زندان‌ها ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان سیستان و بلوچستان گفت: راه‌اندازی و ایجاد شبکه سیما و رادیو قرآن در زندان مرکزی زاهدان از اولویت‌های اصلی این اداره کل است.

ایجاد شبکه سیما و رادیو قرآن در زندان‌ها ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی زندان‌های سیستان‌ و بلوچستان، علیرضا بابایی در نشست با مدیر کل صدا و سیمای سیستان ‌و بلوچستان اظهار داشت: راه‌اندازی سیما و رادیو قرآن مسیر  انتقال و تفهیم ارزش‌های فرهنگی، اسلامی، عقیدتی و آموزش مهارت‌های اساسی زندگی را برای مددجویان هموار می‌سازد.

وی افزود: راه‌اندازی سیما و رادیو قرآن در زندان مسیر و جریان انتقال ارزش‌های عقیدتی، دینی و فرهنگی و همچنین آموزش مهارت اساسی زندگی در راستای توانمندسازی شخصیتی و روحی مددجویان را هموار می‌کند.

مدیر کل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست ضمن قول مساعدت و همکاری در راستای گسترش همکاری‌های فنی برای راه‌اندازی سیمای قرآن زندان مرکزی زاهدان گفت: صدا و سیمای سیستان و بلوچستان آمادگی لازم را در زمینه همکاری و مساعدت فنی و توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری و آموزشی به منظور ارتقای و اعتلای فعالیت‌های فرهنگی زندان‌های استان دارد.

رضا رحیمی گفت: این اداره در راستای ارائه آموزش و همکاری در زمینه تهیه و تولید فیلم‌های مستند و آموزشی در زندان‌های استان نیز مشارکت و همکاری می‌کند.

انتهای پیام/صا30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول