اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حرف‌های دلی که بوی کارشناسی نمی‌دهند

مدیران باشگاه صنعت ‌نفت دشمن بالذات نیستند

خبرگزاری فارس: دوربین آخرین برنامه نود پخش شده با انجام گفت‌و‌گوهایی از سطح شهر آبادان، حواشی فوتبالی خاصی را در این منطقه ایجاد کرد.

مدیران باشگاه صنعت ‌نفت دشمن بالذات نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، شنیدن سخن و کلامی که برخاسته از دل باشد، بایسته و شایسته است. حرفهایی که بوی عوام می‌دهند و گاهی گویی دوست داشته‌ای خودت آنها را فریاد بزنی اما همین برخاسته از دل‌ها قابلیت کارگشایی و کارسازی همیشگی نداشته و بعضا حتی ایجاد التهاب می‌کنند.

در آخرین برنامه پخش شده نود به لطف حضور یکی از دو قطب پایتخت در آبادان، نگاهی کمی بیشتر از هفته‌های گذشته به شهر فوتبال شد، نگاهی که البته در پاره‌ای از ضبط‌ شده‌‌های دوربینش و در قسمتی از صداهای پخش شده در آن غرض هم دیده شد.

پرداختن به موضوع ساختمان‌سازی در زمین‌های فوتبال آبادان قابل تقدیر بوده و استمرار رسیدگی به چنین قصورهایی، بی‌تردید می‌تواند آنهایی را که در شکل‌گیری چنین اتفاقاتی دست‌ها را در آتش داشته‌اند را از خواب بیدار کند تا بیش از این تیشه بر ریشه حضور جوانان مستعد فوتبالی آبادان نزنند.

رسیدگی به ویران‌سازی زمین‌های فوتبالی منطقه در برنامه نود را منفک کرده از اقدام پوپولیستی این برنامه و انجام گفت‌وگوهای غیرکارشناسی و بدون رعایت ظرف زمان در خصوص تیم فوتبال نفت آبادان می‌دانیم در حالی ‌که این مجموعه در هفته مذکور دست به کار بزرگی زده و پرسپولیس را تحقیر کرده است.

در حالی که در آبادان شاهد تکثر حضور افراد کارشناس ورزشی و اهل فوتبال هستیم، دوربین برنامه نود که گفته می‌شود در برنامه پنج‌شنبه شب خود بازیچه اختلافات داخلی برخی هواداران و منتقدان بی‌منطق شده بود به میان عوامی رفته که با وجود احترامی که حتی خواص برای آنها قائل هستند، نمی‌توانستند جامعه برگزیده و کاربلد ورزشی در آبادان را تشکیل داده و فاقد فاکتورهای اظهارنظر اصولی و فارغ از بغض بودند.

انتقاد از باشگاه صنعت‌نفت، مدیریت آن و بازیکنان و کادر فنی زیرمجموعه این گروه زمانی عمومیت پیدا کرده که در نقادی از پاشنه بی‌طرفی گشوده شده باشد، حضور غلامحسین پیروانی، کوتاهی نسبت به تیم‌های پایه‌ای در برهه‌ای از زمان، خرید بازیکنانی فاقد کارآیی و برخی کاستی‌های دیگر را کارشناس و غیرکارشناس عقیده واحد داشته و شکی در صحت آنها نیست، اما دشمن بالذات فرض کردن اعضای هیئت مدیره باشگاه صنعت‌نفت و طرح موضوعی همانند مشاغل دوم و گذشته برخی از اعضای آن در حالی که این مدیریت با وجود ضعف‌های قابل پیگیری یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های لیگ برتری در مواردی هم‌چون پرداخت بخش اعظم قرارداد بازیکنان، ایجاد آرامش نسبی، تعامل مناسب با رسانه و هوادار، نتیجه‌گیری قابل دفاع در اکثریت مسابقات و بسیاری سرآمدهای دیگر بوده به طرح ایراد بچه‌گانه‌ای تبدیل شده که حتی دشمنان درجه یک مجموعه صنعت‌نفت نیز آن را به داستانی طنز شبیه دانستند.

خداحافظی می‌کنیم با دوربین نودی که احتمالا تا حضور قطب دیگر فوتبال ایران سری به آبادان نزده و توصیه می‌کنیم در سفر بعدیش به دیار مهد ورزش، به جای آنکه زمام حرکتی خویش را در اختیار افراد فاقد صلاحیت قرار دهد، سری هم به عقاید مردمانی بزند که هم شیدایی بیانشان زبانزد است و هم قاعده نقد را می‌دانند.

-------------------------

یادداشت از امین جوکار

-------------------------

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول