اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

دولت در شبکه رسمی کشور ارز را با نرخ مرجع ارائه می‌دهد

خبرگزاری فارس: وزیر صنعت، معدن و تجارت از راه‌اندازی شبکه رسمی کشور خبر داد و گفت: دولت با راه‌اندازی یک سامانه در شبکه رسمی کشور ارز را با نرخ مرجع به متقاضیان ارائه می‌دهد.

دولت در شبکه رسمی کشور ارز را با نرخ مرجع ارائه می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مهدی غضنفری ساعتی پیش در مراسم تجدید میثاق مسئولان، مدیران و پرسنل وزارت صنعت، معدن و تجارت با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ارتباط با نحوه ارائه ارز به تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، گفت: وزرای اقتصادی به همراه مدیرکل بانک مرکزی با اتخاذ تدابیری درصدد آن هستند تا ارز مورد نظر را از مسیرهای قانونی برای مصرف‌کنندگان تامین کرده و به دست آنها برسانند و  هیچ کدام از وارد‌‌کنندگان حوزه تولید و تجارت نگران دریافت ارز برای واردات بعدی خود نباشند.

وی در ادامه تاکید کرد: واردکنندگان باید کالای خود را مطابق معمول در مسیرهای توزیع عرضه کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه بانک مرکزی آمادگی کامل دارد تا همه ارز مورد نیاز برای کل واردات رسمی کشور را تامین کند، عنوان کرد: بر اساس اعلام بانک مرکزی ارز مورد نیاز بخش تولید و تجارت با نرخ مرجع تامین می‌شود.

غضنفری در پایان از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ارائه نرخ مرجع ارز خبر داد و تصریح کرد: دولت مصمم است که در شبکه رسمی کشور و با راه‌اندازی سامانه‌ای که به بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین گمرک متصل است، ارز را با نرخ مرجع در اختیار متقاضیان قرار دهد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول