اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی زاهدان خبر داد

دستگیری 6 سارق و کشف دو خودرو مسروقه در زاهدان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: ماموران انتظامی شهرستان زاهدان طی 24 ساعت گذشته شش سارق را دستگیر و دو خودرو مسروقه را کشف و ضبط کردند.

دستگیری 6 سارق و کشف دو خودرو مسروقه در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، غلامرضا جعفری اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان زاهدان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و بدنبال اعلام چند فقره سرقت پول و لوازم منزل با اقدامات پلیسی و فنی خود موفق شدند این سارقان را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود : تعداد سه نفر از این سارقان که اقدام به سرقت مبلغ 24 میلیون ریال وجه نقد کرده بودند با تلاش ماموران انتظامی پاسگاه تردست شناسایی و پس از تحقیقات و بررسی‌های لازم وجوه سرقتی کشف و به مالباختگان تحویل شد.

وی گفت: سه سارق دیگر نیز که تعدادی وسایل و لوازم منزل را در خیابان‌های بهداشت و شریعتی شهرستان زاهدان سرقت کرده بودند با حضور به موقع و سریع ماموران انتظامی کلانتری 11 و 14 شهرستان زاهدان شناسایی و اموال مسروقه نیز از آنان کشف و ضبط شد .

فرمانده انتظامی زاهدان در ادامه از کشف یک خودرو مسروقه در زاهدان خبر داد و گفت: این خودرو مسروقه که اواخر دی ماه سال جاری در سطح شهرستان زاهدان به سرقت رفته بود توسط ماموران کلانتری 13 شهرستان زاهدان در منطقه کامبوزیا کشف و ضبط شد.

جعفری در ادامه کشف 600 لیتر سوخت قاچاق و دستگیری یک ضارب فراری را از دیگر اقدامات پلیس شهرستان زاهدان ذکر کرد و در زمینه پیشگیری از سرقت وسائط نقلیه نکاتی را به شهروندان توصیه کرد و گفت : اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان و سایر تجهیزات تاخیری مجهز کرده و هنگام ترک اتومبیل دقت کنند درب‌ها و شیشه‌ها کاملا بسته است و در صورت خریداری اتومبیل از افراد ناشناس قفل‌های آن را تعویض و شماره موتور، شاسی اطاق، رنگ و مدل آن را با اسناد صحیح و کارت خودرو دقیقا مطابقت داده و آدرس و محل کار مالک خودرو را یادداشت کنند.

وی از رانندگان وسائط نقلیه موتوری خواست وسیله خود را به تعمیرگاه‌های مجاز برده و هنگام خراب شدن خودرو از نشستن افراد ناشناس پشت فرمان جدا خودداری کنند.

فرمانده انتظامی زاهدان در زمینه جلوگیری و پیشگیری از سرقت مغازه به صاحبان اصناف و کسبه توصیه کرد از آژیر خطر و دوربین‌های مدار بسته در مغازه استفاده کنند و درهای ورودی مغازه‌ها را از نوع کرکره‌ایی مشبک نصب و شب‌ها نیز در محل روشنایی کافی وجود داشته باشد.

وی گفت: طلافروشان نیز در مواقع تعطیلی طلا و جواهرات را از روی ویترین جمع آوری و داخل گاو صندوق قرار دهند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول