اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سفر یک هئیت نظامی مصری به آمریکا برای بررسی همکاری‌های‌ نظامی

خبرگزاری فارس: یک هیئت نظامی مصری امروز وارد واشنگتن شد تا ضمن دیدار با مقامات بلند پایه پنتاگون همکاری‌های نظامی دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دهند.

سفر یک هئیت نظامی مصری به آمریکا برای بررسی همکاری‌های‌ نظامی

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الفجر، بامداد امروز یک هیئت نظامی مصری به نمایندگی از وزارت دفاع این کشور برای دیدار و تبادل نظر با مقامات بلند پایه وزارت دفاع آمریکا وارد این کشور شد.

هیئت مصری قرار است در دیدار با مسئولان پنتاگون درباره همکاری‌های نظامی دو جانبه بحث و تبادل نظر کند.

در این سفر همچنین قرار است،‌ هئیت مصری بازدیدی از چندین پایگاه نظامی آمریکایی داشته باشند و درباره آموزش نیروهای نظامی مصر با وزارت دفاع آمریکا توافقاتی حاصل شود.

همچنین این هیئت قرار است،‌ با اعضای کمیته نیروهای مسلح آمریکا در کنگره نیز دیدار داشته و با آنها درباره آینده کمک‌های مالی نظامی آمریکا گفتگو کند و به توافقاتی دست یابد.

این هیئت نظامی مصری در حالی امروز وارد آمریکا شد که روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در شماره امروز خود از قطع کمک‌های آمریکا به ارتش مصر خبر داده بود.

نیویورک تایمز دلیل این قطع کمک‌ها توسط واشنگتن را حملاتی بیان کرد که دولت مصر علیه سازمان‌های مدنی و حقوقی خارجی فعال در این کشور از جمله سازمان‌های آمریکایی انجام داده بود.

همچنین این روزنامه آمریکایی ممانعت دولت مصر از خروج فعالان آمریکایی از مصر که عاملی جهت تشدید بحران میان دو واشنگتن – قاهره شده است، را از دیگر عوامل اتخاذ این تصمیم توسط کاخ سفید اعلام کرد.

انتهای پیام/++

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول