اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

آموزش زیربنای تحول است

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: آموزش لازمه و زیربنای تحول در سیستم اداری است.

آموزش زیربنای تحول است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسین کیخا ظهر امروز در کارگاه آموزشی تحول در نظام اداری در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش، رشد، توسعه و تحول در ادارات است.

وی افزود: به منظور کارآیی بیشتر مدیران و تسهیل در ارائه خدمات به مردم، فرمانداری زابل با همکاری دفتر آموزش و پژوهش استانداری اقدام به برگزاری این کارگاه آموزشی برای مدیران و کارکنان ادارات منطقه سیستان کرده است.

فرماندار زابل برگزاری این کارگاه آموزشی را افزایش کارآمدی کارکنان ادارات منطقه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه آموزش زیربنای تحول است تصریح کرد: به منظور راه‌اندازی دولت الکترونیک در ادارات، به زودی کلاس‌های آموزشی شهروندی در زابل برگزار می‌شود.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه تحول سیستم اداری و آشنایی بیشتر با طرح هدفمندی یارانه‌ها تا پایان سال جاری خبر داد.

یک مدرس دانشگاه مدیریت صنعتی اصفهان نیز در این کارگاه آموزشی بیان داشت: نظام اداری کشور ما بعد از تحقیقات بسیار به این نتیجه رسید که 10 برنامه تحول برای رفع مشکلات این بخش مطرح شد.

علی کهنسال افزود: دنبال این هستیم که ضمن فراهم کردن و اجرایی شدن تسهیل در امر خدمات رسانی و تکریم ارباب رجوع، ایجاد باور، اعتقاد و انگیزه و آگاهی مدیران، به  ظرفیت‌های موجود اضافه کنیم.

وی ادامه داد: پنج برنامه تحول اداری  در راستای  سند چشم  انداز جمهوری اسلامی ایران، سیاست‌های کلی نظام که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ می‌شود، قانون برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی ،قانون مدیریت خدمات کشوری و اصل 44قانون اساسی است.

 این مدرس دانشگاه مدیریت صنعت اصفهان ادامه داد: ده برنامه تحول از  پنج فوق مورد الهام گرفته که شامل استقرار دولت الکترونیک، عدالت استخدامی و نظام پرداخت‌ها، ساماندهی نیروی انسانی، بحث تمرکززدایی، افزایش بهره‌وری، استقرار نظام جامع مدیریت و عملکرد به عنوان یک اصل و برنامه، بحث سلامت اداری، اصلاح ساختارها و فرآیندها و توانمندسازی آموزش فرهنگی و تخصصی است.

 انتهای پیام/صا30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول