اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر خبر داد

پیشرفت 75 درصدی مسکن مهر کوثر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: واحدهای مسکن مهر کوثر تا 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 75 درصدی مسکن مهر کوثر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوثر، سید سعدالله رئیس‌ساداتی در جلسه بررسی وضعیت مسکن مهر کوثر از واگذاری 72واحد مسکن مهر به متقاضیان در آینده نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به مرحله سفت‌‌کاری در سایر واحدهای مسکن مهر بیان داشت: با اجرای محوطه‌سازی مشکلی در واگذاری این واحدها وجود ندارد.

این مسئول اجرای کامل و دقیق پروژه‌ مسکن مهر را یکی از بهترین راه‌های برون‌رفت از مشکل مسکن در این شهرستان عنوان کرد و گفت: در این شهرستان 927 نفر برای دریافت مسکن مهر ثبت‌نام کرده‌اند که 411 نفر از آنها واجد شرایط دریافت مسکن تشخیص داده شده‌اند.

فرماندار شهرستان کوثر با اشاره به اینکه پنج هکتار زمین برای احداث مسکن مهر کوثر اختصاص یافته است، افزود: واحدهای مسکن مهر کوثر تا 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس‌ساداتی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با توجه به محدود بودن فصل کاری در شهرستان، مدیران عامل تعاونی‌ها باید تمام همت و تلاش خود را انجام ‌دهند تا در حد امکان اجرای پروژه‌ها با سرعت و کیفیت مطلوب انجام شود.

این مسئول همچنین افزایش تسهیلات مسکن مهر را یکی از راهکارهای برون‌رفت از مشکلات کنونی مسکن مهر کوثر عنوان کرد.

وی ابراز داشت: افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر از 200میلیون ریال به 220 میلیون ریال یک روند افزایشی مناسب است که موجب حل برخی از مشکلات متقاضیان خواهد شد.

رئیس‌ساداتی مسایل مربوط به تامین اجتماعی، مالیات، اجرای محوطه، افزایش تسهیلات، افزایش دوران مشارکت و عدم اطلاع‌رسانی و شفاف بودن تعاونی‌ها را از موارد و مشکلات کنونی مسکن مهر شهرستان کوثر برشمرد و خواستار حل این مسایل توسط مسئولان ذیربط شد.

فرماندار کوثر خاطرنشان کرد: برای این شهرستان 7 میلیارد و 500 میلیون ریال برای آماده‌سازی زمین به صورت بلاعوض از سوی دولت پرداخت شده و احداث مسکن‌های مهر زمینه مناسبی را برای خانه‌دار شدن مردم فراهم کرده است.

وی ادامه داد: مشارکت دولت در این بخش نشان از توجه و اهتمام ویژه برای تسهیل امور رفاهی مردم است تعاونی‌ها باید بیش از پیش برای تکمیل واحدهای مسکن مهر از خود جدیت نشان دهند.

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر 180 نفر نیز در این شهرستان از تسهیلات مسکن مهر انفرادی بهره‌مند شده‌اند.

رئیس‌ساداتی تعلل و نبود سرعت در اجرای این طرح را با توجه به وجود همه امکانات قابل قبول ندانست و بر لزوم تسریع در احداث واحدهای مسکونی طرح مسکن مهر تاکید کرد.

در قالب طرح مسکن مهر 411 واحد مسکونی توسط تعاونی‌های مسکن مهر اصناف، فرهنگیان و کارمندان در مناطق یک و دو شهر گیوی درحال ساخت است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول