اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

حمایت آلمان از اقدام اتحادیه عرب علیه سوریه

خبرگزاری فارس: وزیر خارجه آلمان در راستای اعمال فشار علیه سوریه، پایان ماموریت اتحادیه عرب در این کشور را واکنشی انتقادی به تحولات سوریه ارزیابی کرد.

حمایت آلمان از اقدام اتحادیه عرب علیه سوریه

به گزارش  فارس به نقل از خبرگزاری "آسوشیتدپرس"، "گیدو وستروله" اقدام  اتحادیه عرب مبنی بر  پایان ماموریت یک ماهه در سوریه را  واکنشی انتقادی به تحولات این کشور ارزیابی کرد.

بر اساس این گزارش،یک سخنگوی وزیر امور خارجه آلمان روز گذشته با بیان این مطلب در برلین بر لزوم واکنش شفاف و سریع شورای امنیت سازمان ملل متحد در قبال این واقعه تاکید کرد.

وستروله همچنین از برخی کشورهای عضو شورای امنیت خواست به مخالفت خود با اعمال تحریمهای بیشتر علیه سوریه پایان دهند.

اتحادیه عرب در بیانیه‌ای که عصر روز گذشته منتشر کرد،‌ فعالیت و ماموریت ناظران خود در سوریه را به حال تعلیق در آورد و علت آن را اوضاع ناامن در شهرهای سوریه اعلام کرد.

ناظران سوریه پنجشنبه هفته گذشته یک ماه ماموریت خود در سوریه را به پایان رساندند اما اتحادیه عرب با موافقت دمشق، این ماموریت را یک ماه دیگر تمدید کرده بود.

سوریه از ماه مارس گذشته شاهد فعالیت گروهک‌های مسلحی است که به گفته برخی دیپلمات‌های اروپایی از جانب برخی کشورهای غربی و برخی کشورهای منطقه حمایت لوجستیکی، مالی و تسلیحاتی می‌شوند.

انتهای‌پیام/ط.ص

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول