اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان:

حباب قیمت برنج در زاهدان ترکید

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: حباب التهاب و نوسان قیمت برنج در زاهدان ترکید.

حباب قیمت برنج در زاهدان ترکید

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد رفیع سلطان‌زاده ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: التهاب و نوسان قیمت برنج به دلیل نرسان نرخ ارز به ویژه روپیه بوده اما با اقدامات همه جانبه از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان قیمت برنج براساس مارک آن با نرخ اولیه به فروش می‌رسد.

وی افزود: تمامی اکیپ‌ها برای کنترل و مهار قیمت برنج ورود پیدا کردند تا اینکه از روز پنچشنبه برنج به قیمت واقعی خود رسیده و برنج به صورت فراوان در بازار وجود دارد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید تمامی فروشندگان برنج را به قیمت واقعی عرضه کنند و در صورت هر گونه تخلف در مورد افزایش قیمت‌های کالاهای اساسی،سازمان با آنها برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه لوازم خانگی و کامپیوتر نیز به قیمت واقعی و اولیه خود رسیده افزود: تمامی کالاهای موجود در فروشگاه‌ها باید فاکتور خرید داشته باشند و اگر غیر از این باشد با متخلف برخورد می‌شود.

وی به نوسان قیمت گوشت نیز اشاره کرد و افزود: گوشت قرمز براساس مکانیزم عرضه و تقاضا وارد سیستان‌و‌بلوچستان می‌شود و پیگیری‌های لازم برای تنظیم قیمت گوشت نیز در دستور کار است.

سلطان زاده با بیان اینکه طرح شبنم در سیستان و بلوچستان در حال اجرا شده است، افزود: طرح شبنم یک طرح ملی بوده که آثار و برکات آن در بلند مدت ملموس می‌شود همچنین در این طرح با همکاری اصناف و بازاریان و اتحادیه الکترونیک، تمامی موبایل‌هایی که بدون بارکد دوبعدی و غیر مجوز هستند در حال جمع‌آوری است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول