اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه خبر داد

بارش‌های پراکنده در استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: شرایط ناپایدار حاکم بر جو منطقه تا اواخر وقت امروز در بعضی ساعات سبب بارش‌های پراکنده‌ در استان می‌شود.

بارش‌های پراکنده در استان کرمانشاه
مجتبی میلادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: شرایط ناپایدار حاکم بر جو منطقه تا اواخر وقت امروز در بعضی ساعات سبب بارش‌های پراکنده‌ای به ویژه در نواحی شمالی استان خواهد شد.
وی اضافه کرد: با عبور این سامانه روزهای یکشنبه و دوشنبه علاوه بر کاهش ناپایداری‌ و ابر، دمای هوا نیز به ویژه در طول شب کاهش خواهد داشت.
سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: مجددا از روز سه‌شنبه تا پایان روز پنجشنبه سامانه ناپایدار فعالی از سمت غرب منطقه را تحت‌تاثیر  خود قرار می‌دهد.
میلادی خاطرنشان کرد: به این ترتیب با این سامانه علاوه بر وزش باد، افزایش دمای شبانه و غبار در نواحی غربی استان، به طور متناوب سبب بارش‌های نسبتا مناسبی با احتمال رعد و برق در اغلب نقاط استان می‌شود.
وی افزود: با توجه به همراهی این سامانه با جریانات جنوبی و گسترش کم فشار در سطح زمین اغلب بارش به شکل باران پیش‌بینی می‌شود.
سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در پایان گفت: البته در اواخر روز پنجشنبه با سرد شدن هوا در نقاط سردسیر و کوهستانی بارش ممکن است به شکل برف باشد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول