اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر انجام می‌شود

افتتاح 118 طرح و پروژه در شهرستان خاش

خبرگزاری فارس: فرماندار خاش گفت: 118 طرح و پروژه در دهه مبارک فجر امسال در شهرستان خاش افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

افتتاح 118 طرح و پروژه در شهرستان خاش

علیرضا شهرکی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: 118 پروژه عمرانی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان در دهه مبارک فجر در شهرستان خاش افتتاح می‌شود.

وی افزود: این پروژه‌ها در زمینه‌های مختلف عمرانی، زیرساخت‌های شهری، اشتغالزایی، عمران روستایی، آب، راه، ساخت مدارس و ... هستند.

 فرماندار خاش بیان داشت: بیشترین پروژه‌های این شهرستان در بخش راه و ترابری و راهسازی است.

 وی طرح‌های نوسازی و ساخت مدارس، طرح‌های بنیاد مسکن و آب را از دیگر پروژه‌های اولویت دار منطقه در دهه مبارک فجر عنوان کرد.

فرماندار خاش تصریح کرد: تعداد پروژه‌های دهه مبارک فجر امسال در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته اما میزان اعتبار آنها افزایش خاصی دربر نداشته است.

وی با بیان اینکه دهه فجر یک واقعه بزرگ و تاریخی در کشور ما است، افزود: دهه مبارک فجر در حقیقت نماد حرکت بزرگ ملت ایران برای ریشه‌کن کردن حکومت 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی در ایران است.

وی بیان داشت: همه ما مدیون نسلی هستیم که با تلاش، کوشش و تحمل مرارت‌های فراوان، در به ثمره رساندن نهال جمهوری اسلامی با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی، ایفای نقش کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به تقارن دهه مبارک فجر امسال با دو مناسبت، هفته وحدت و ایام نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مردم باید با حضور و  خود در انتخابات بار دیگر امید دشمنان را به یاس مبدل کنند.

فرماندار خاش به اهمیت وحدت و همدلی مردم در راستای کمک به توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور اشاره کرد و گفت: تقارن و همزمانی دهه فجر امسال با هفته وحدت باید به امری مهم برای تقویت وحدت ملی در کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول