اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کانون زبان امام رضا(ع)

طرح تألیف کتاب‌های زبان انگلیسی صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی از اجرای طرح تألیف کتاب‌های آموزشی زبان انگلیسی دوره مقدماتی از سوی کانون زبان امام رضا(ع) تا شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

طرح تألیف کتاب‌های زبان انگلیسی صورت می‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مجید واله اظهار داشت: امروزه شاهد ورود سیل عظیم مجموعه کتاب‌های آموزش مکالمه‌ زبان انگلیسی از کشورهایی هستیم که زیرکانه فرهنگ کشورهای مسلمان را نشانه گرفته‌اند از این رو در راستای مقابله با اهداف غرب و خودکفایی در تهیه کتب آموزشی، کانون زبان امام رضا(ع) با رویکرد ارزش‌نهادن به حفظ فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی در حوزه آموزش مکالمه زبان انگلیسی این کانون اقدام به تألیف شش جلد کتاب آموزش زبان انگلیسی ویژه مقطع ابتدایی می‌کند.
وی با اشاره به اهداف فرهنگی، تربیتی و آموزشی تألیف این کتب آموزشی گفت: با توجه به تبلیغات گسترده و اشاعه فرهنگ غربی در کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی و تأثیرات اجتناب‌پذیر آن بر روی فرزندان گروهی از متخصصان و فرهیختگان در این رشته اقدام به تألیف کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی می‌کنند.
واله درباره اهداف تربیتی برگزاری طرح تألیف کتاب‌های انگلیسی خاطرنشان کرد: از آن جایی که آموخته‌های دانش‌آموزان جزئی از رفتار تربیتی آنان را شامل می‌شود آموزش مهارت‌های زندگی با رویکرد علمی در تألیف این کتاب‌ها مورد توجه قرار دارد.
وی افزود: با توجه به عدم تسلط ملت ایران به زبان انگلیسی این امر باعث کمرنگ ‌شدن میزان مؤفقیت دانش‌آموزان و دانشجویان در عرصه‌های بین‌المللی شده است و این کانون اقدام به آموزش علوم پایه در مدارس امام رضا(ع) به صورت تخصصی کرده است و تهیه کتاب‌های آموزشی متناسب با نیاز دانش‌آموزان را در اولویت‌های خود قرار داده است.
وی با بین اینکه کانون زبان امام رضا(ع) وابسته به بنیاد فرهنگی رضوی است، خاطرنشان کرد: این کانون سال گذشته در حوزه آموزش زبان انگلیسی کار تألیف و بهره‌برداری از سه جلد کتاب در دوره راهنمایی را به اتمام رساند.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول