اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر ری:

دشمن به دنبال مأیوس کردن مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرری با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه ایران گفت: دشمن همواره به دنبال مأیوس کردن مردم است.

دشمن به دنبال مأیوس کردن مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران حجت‌الاسلام سیدعلی شاهچراغی در خطبه‌های آئین عبادی ـ سیاسی جمعه شهرری پس از توصیه همگان به تقوای الهی با اشاره به تأکیدات پیامبر عظیم‌الشان اسلام به زیارت قبور اظهار داشت: زیارت قبور سبب بیداری و هوشیاری انسان می‌شود و پیامبر عنوان کردند «در هنگام شادی و غم به زیارت قبور بروید.»
امام جمعه شهرری با بیان اینکه امام حسن عسگری (ع) در میان امامان ما جزو جوانترین‌ها بود و در سن 28 سالگی به شهادت رسید، ضمن تسلیت شهادت این این همام آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که همه جزو یاوران آن حضرت قرار بگیرند.
وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر عنوان کرد: فجر در لغت به معنای سپیدی بعد از سیاهی است و فجر به زمانی می‌گویند که شب تمام شده و سپیده دم می‌زند.
حجت‌الاسلام شاهچراغی دهه فجر را سپیدی بعد از سیاهی حکومت ستم‌شاهی دانست و تأکید کرد: 57 سال حکومت ستم‌شاهی بر مردم گذشت و خداوند بر ما منت گذاشت و ما پیروز شدیم.
وی در ادامه دو موضوع اساسی در دهه فجر را پر اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: ورود امام خمینی و راهپیمایی 22 بهمن دو موضوعی هستند که در ارتباط با دهه فجر از اهمیت ویژه‌‌ای برخوردار هستند.
حجت‌الاسلام شاهچراغی با تأکید بر اینکه ما باید به خاطر این نعمت بزرگ به درگاه خداوند متعال شکر کنیم، عنوان کرد: ما به دلیل این نعمت باید خدا را شکر کنیم و به میزان شکرگزاری ما خداوند به ما لطف می‌کند و شکرگزاری در این راستا شرکت در برنامه‌های دهه فجر و به ویژه در راهپیمایی 22 بهمن است که باید با حضور دشمن شکن خود در این راهپیمایی بار دیگر این نعمتی را که خداوند به ما ارزانی داده شکر کنیم.
امام جمعه شهرری با انتقاد از وضعیت طلا و ارز در دو هفته گذشته اظهار داشت: در این دو هفته که گذشت به عنوان خطیب جمعه وظیفه دارم که به مشکلی که در باب طلا و ارز و گرانی که به همراه داشته و سبب نگرانی مردم می‌شده اشاره کنم.
وی اضافه کرد: گرچه مسئولان اجرایی با حرکت خود جلوی این کار را گرفته‌اند و حباب کاذب را ترکانده‌اند ولی نکته قابل توجه این است که چرا باید این اتفاقات رخ دهد و ما بعد از تدبیر کنیم.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول