اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

موضوع مذاکره با آمریکا یک حربه تبلیغاتی است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی موضوع مذاکره با آمریکا را یک حربه تبلیغاتی برای نظام سلطه عنوان کرد و افزود: آمریکا به دنبال این است که نشان دهد جمهوری اسلامی بعد از 33 سال مبارزه باز هم به آمریکا روی آورده است.

موضوع مذاکره با آمریکا یک حربه تبلیغاتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمدعلیرضا بیگی در همایش تبیین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در تبریز اظهار کرد: تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش نیازمند آموزش و انتقال مفاهیم این تحول به بهترین شیوه است و علاوه بر مدیران و معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنها هم باید در معرض این آموزش‌ها قرار گیرند.
وی با تاکید بر توسعه مبتنی بر عدالت در تمام بخش‌ها خاطرنشان کرد: دولت با توجه به تخریب‌ها همچنان رویکرد عدالت‌محور خود را حفظ کرده و اعتماد مردمی پشتوانه این دولت برای انجام کارهایی است که دیگران از انجام آنها عاجز بودند.
بیگی با بیان اینکه هر اقدامی در حوزه آموزش و پرورش بر شئون مختلف جامعه تاثیرگذار است، افزود: با اجرایی شدن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، عدالت در این بخش باید بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و همه باید از فرصت‌های یکسان برای آموختن بهره‌مند باشند.
استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مجاهدت‌های علمی دانشمندان کشور موجب خشم و کینه دشمنان شده است، گفت: نظام سلطه جمهوری اسلامی را به حمایت از تروریسم متهم می‌کند در‌حالی که کارنامه خود او مملو از ترور و وحشت است.
وی، موضوع مذاکره با آمریکا را یک حربه تبلیغاتی برای نظام سلطه عنوان کرد و افزود: آمریکا به دنبال این است که نشان دهد جمهوری اسلامی بعد از 33 سال مبارزه باز هم به آمریکا روی آورده است و به این ترتیب چهره نظام اسلامی را در نزد ملت‌های آزاده‌ای که از انقلاب اسلامی الهام گرفته‌اند خدشه‌دار کند.
بیگی تصریح کرد: آنهایی که از مذاکره با آمریکا دم می‌زنند به جای فیلم‌های تبلیغاتی او، ابوغریب و گوانتانامو را ببینند.
بیگی تاکید کرد: ملت ایران مسیر سرافرازی خود را با قدرت ادامه خواهد داد و نظام سلطه و قدرت‌های زورگو به زودی در آتش خشم ملت‌های مسلمان منطقه خواهند سوخت.
گزارش فارس حاکی است، این مراسم بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.
انتهای پیام/ح30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول