اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد سیستان‌ و بلوچستان خبر داد:

فراهم شدن زمینه خودکفایی 2 هزار مددجو در سیستان‌ و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: کمیته امداد سیستان و بلوچستان زمینه خودکفایی 2 هزار و 600 مددجو را در این استان فراهم کرده است.

فراهم شدن زمینه خودکفایی 2 هزار مددجو در سیستان‌ و بلوچستان
محسن مسعودیان راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: کمیته امداد سیستان و بلوچستان زمینه خودکفایی 2 هزار و 600  مددجو را فراهم کرده که در آینده‌ای نزدیک، جشن خودکفایی این خانواده‌ها در استان برگزار می‌شود.
وی افزود: در حال حاضر 100 هزار خانوار در قالب 268  هزار مددجو زیر پوشش کمیته امداد سیستان و بلوچستان قرار دارند و از خدمات این نهاد مقدس و مردمی استفاده می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان ادامه داد: با اجرای طرح پایش در برخی از شهرهای استان، 2 هزار و 600 مددجوی خودکفا شناسایی شدند.
مسعودیان راد با بیان اینکه میزان مشارکت مردمی در بحث زکات 30 برابر رشد داشته است، عنوان کرد: در سال گذشته میزان مشارکت مردمی در زکات، 25 میلیون تومان بوده اما میزان زکات از ابتدای سال‌جاری تاکنون بالغ بر 8 میلیارد ریال است.
وی تصریح کرد: اشتغال امر کلی و تابع سیاست اقتصادی بوده لذا توفیقات کمیته امداد در اشتغال در گروه بسترسازی مناسب است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اشتغال‌زایی در کمیته امداد در سه قالب مشاغل خانگی، خوداشتغالی و کار انگیزی تعریف شده است، افزود: از ابتدای سال‌جاری تا کنون 6 هزار و 500 نفر در سامانه اشتغال ثبت‌نام کرده‌اند.
مسعودیان راد خاطرنشان کرد: در حال حاضر، 3 هزار و 500 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی و نیز 54 هزار دانش‌آموز در استان زیر پوشش کمیته امداد هستند.
انتهای پیام/ر20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول