اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پلیس آگاهی سیستان‌وبلوچستان:

مراقب شیوه جدید کلاهبرداران باشید

خبرگزاری فارس: پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از شیوه جدید کلاهبرداران در سیستان و بلوچستان به شهروندان هشدار داد.

مراقب شیوه جدید کلاهبرداران باشید
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اخیراً تعدادی از کلاهبرداران حرفه‌ای با توسل به روش‌های نوین تقلبی و با الفاظ دروغین، فعالیت‌های جدیدی را در سطح استان به ویژه شهرستان زاهدان آغاز کرده‌اند.
کلاهبرداران تحت عنوان امور خیریه، کمک به نیازمندان، تهیه غذاهای نذری و آزادی محکومان جرائم نقدی با سوء استفاده از عناوین نمایندگان و فرستادگان مقامات و مسئولان استان به برخی از کسبه و بازاریان سرشناس مراجعه و درخواست کمک به همین منظور کرده‌اند که با هوشیاری و پیگیری‌های آنان به مقاصد شوم خود نرسیدند.
از شهروندان و به ویژه کسبه و بازاریان که با حسن نیت همیشه در کمک رسانی و مساعدت به نیازمندان و آزادی محکومان جرائم نقدی از پیشگامان جامعه بوده‌اند خواسته شده از کسانی که برای جلب کمک‌های انسان دوستانه به آنان مراجعه می‌کنند، کارت شناسایی یا معرفی نامه و یا هر گونه اوراق شناسایی اخذ شود.
از در اختیار قرار دادن چک و وجوه نقد به آنان خودداری شود و ضمن دریافت شماره حساب قبل از واریز هر گونه وجوه نقدی به حساب مذکور بررسی‌های لازم انجام شود.
این گونه کلاهبرداری‌ها توسط افرادی شیک پوش، حراف، خوش برخورد و ظاهر پسند صورت می‌گیرد لذا شهروندان، کسبه و بازاریان مراقب باشند فریب ظاهر افراد را نخورند و در صورت تمایل به کمک و مساعدت به نیازمندان جامعه از مسیرهای قانونی و ارگان‌ها و سازمان‌هایی که متولی کمک رسانی به نیازمندان هستند، اقدام کنند.
از شهروندان خواسته می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با این گونه افراد، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری و برخورد با این افراد اقدام شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول