اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 24 ساعت گذشته

13 کشته و زخمی در جاده‌های آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: طی 24 ساعت گذشته 13 نفر در جاده‌های استان کشته و زخمی شدند.

13 کشته و زخمی در جاده‌های آذربایجان‌شرقی

حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته در پی دو سانحه تصادف 13 نفر کشته و زخمی شدند.

 

*لغزندگی محور شیبلی - تبریز حادثه آفرید

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان افزود: ساعت 3:30 بامداد امروز در محور شیبلی به سمت تبریز سرعت غیرمجاز یک دستگاه پژو 405 باعث شد تا با انحراف از مسیر به دلیل لغزندگی جاده با یک دستگاه سواری مگان برخورد کند.

وی ادامه داد: پس از این برخورد خودروی پژو از مسیر خود منحرف شده و به گاردریل‌های وسط مسیر برخورد کرده است.

حسینقلی‌زاده خاطرنشان کرد: در پی وقوع این حادثه آمبولانس‌های هلال احمر و مرکز اورژانس به محل اعزام شدند که شاهد کشته شدن یک نفر و زخمی بودن هفت نفر از هموطنان بودند که مصدومان حادثه به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند که حال دو تن از مجروحان وخیم اعلام شده است.

 

سرعت غیرمجاز پژو حادثه آفرید

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در ادامه از یک سانحه تصادف دیگر نیز در مسیر اتوبان پیامبر اعظم (ص) خبر داد و گفت: ساعت 12:55روز گذشته یک دستگاه خودروی پژو به علت سرعت غیرمجاز با یک دستگاه خاور برخورد کرد.

وی ادامه داد: این حادثه دو کشته و سه مصدوم داشت که مصدومان توسط آمبولانس به بیمارستان میانه منتقل شدند و حال عمومی مصدومان نسبتا خوب گزارش شده است.

حسینقلی‌زاده از رانندگان خواست با توجه به برودت هوا و امکان یخ زدگی در محورهای استان حتما با سرعت مطمئنه حرکت کنند و همواره موارد ایمنی را رعایت کنند تا شاهد بروز چنین حوادث تلخ و ناگوار نباشیم. 

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول