اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد

برگزاری 211 مسابقه و همایش در کردستان

خبرگزاری فارس: تا پایان سال جاری 211 دوره مسابقات و همایش‌های پیاده‌روی و کوهپیمایی با عنوان ایام‌الله دهه فجر در کردستان برگزار می‌شود.

برگزاری 211 مسابقه و همایش در کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان ظهر امروز در آخرین جلسه کمیته ورزش و جوانان این استان، ضمن تسلیت به مناسبت 28 صفر و شهادت امام هشتم و تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارکه فجر، اظهار داشت: کمیته ورزشی استان با حضور همیشگی خود در برگزاری مسابقات و استفاده از تجربیات این عزیزان در راستای فعالیت‌های ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان همکاری خاص و چشمگیری داشته است.
فرهاد عبداللهی با بیان اینکه نمایندگان ادارات و ارگان‌های دولتی و دستگاه‌های فنی در کنار این کمیته فعالیت و همکاری قابل ملاحظه‌ای دارند، افزود:
ورزشکاران این استان در قالب تیم‌های ملی موفق شده‌اند، در مسابقات ملی و فراملی حضور یابند و عنوان‌های خوبی را برای ایران اسلامی کسب کنند و پرچم کشور عزیزمان را در رده‌های مختلف به اهتزاز در آورد‌ه‌اند.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به کسب عناوین کشوری در دو بخش تیمی و انفرادی توسط ورزشکاران این استان، بیان داشت: این ورزشکاران و پهلوانان با حضور و کسب عنوان در مسابقات موجب خوشحالی مردم این استان و کشور شده‌اند و در بعد تعلیم و تربیت بسیار خوش درخشیده‌اند.

* 11 پروژه در کردستان افتتاح می‌شود
وی از افتتاح سه باب سالن کشتی در شهرستان‌های سنندج، بانه و مریوان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه توسعه فضاهای ورزشی یکی از بزرگترین نیازهای ورزش این استان است در دهه فجر سال جاری شاهد افتتاح این پروژه‌ها خواهیم بود.
به گفته عبداللهی، افتتاح سالن تمرینی روستای آرنان سنندج و هفت باب زمین ورزشی در روستاهای سطح استان از دیگر پروژه‌هایی است که در ماه جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اعلام کرد: تا پایان سال جاری در استان کردستان شاهد برگزاری 166 دوره مسابقات استانی، منطقه‌ای، کشوری و بین‌المللی خواهیم بود که تمامی این مسابقات با عنوان ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.
وی همچنین به برگزاری 55 مورد همایش پیاده‌روی و کوهپیمایی در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری این همایش‌ها نیز تا پایان سال در دستور کار ما قرار گرفته که در سراسر استان برگزار خواهد شد.
عبداللهی با بیان اینکه فضاسازی محیطی در مسابقات بسیار مهم است، بیان داشت: این فضاسازی توسط سازمان بسیج ورزشکاران در مسابقات انجام می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان به تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران مسابقات ملی و فراملی، آسیایی، کشوری و روسای هیئت‌های ورزشی استان اشاره کرد و افزود: تمامی این تجلیل‌ها در دهه مبارکه فجر توسط اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ها صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/غ10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول