اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هنرنمایی سیاوش طهمورث

"بهمنا" از شبکه نمایش پخش می‏شود

خبرگزاری فارس: تله‌فیلم "بهمنا" تولید سیمای مرکز سمنان از شبکه نمایش پخش می‏شود.

"بهمنا" از شبکه نمایش پخش می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان، معاون سیمای مرکز سمنان از پخش تله‌فیلم بهمنا کاری از سیمای مرکز سمنان از شبکه نمایش خبر داد.
احمد نیک‏کار گفت: این تله‌فیلم که به تهیه‏کنندگی ابوالفضل محمدخانی و کارگردانی حمیدرضا لوافی در شبکه استانی سیمای مرکز سمنان تهیه و تولید شده است، به زودی از شبکه نمایش پخش خواهد شد.
وی افزود: این تله‌فیلم داستان ورمزی را به تصویر می‏کشد که حکایتی از گذشته‏های دور بوده و در میان مردمان ایل سنگسری باقی‏مانده است.
نیک‏کار بیان کرد: در این تله فیلم سیاوش طهمورث، شاهین جعفری و راهیل رستمیان به همراه تعداد زیادی از بازیگران هنرمند استان سمنان به ایفای نقش خواهند پرداخت.
معاون سیمای مرکز سمنان اظهار کرد: به زودی تله‌فیلم "جاده بی‏انتها" با موضوع محیط زیست به تهیه‏کنندگی رافعی و کارگردانی رضا سبحانی و هم‌چنین تله‌فیلم "سنگ و سودا" به تهیه‏کنندگی هادی افشار و کارگردانی مجید تربتی‏فرد نیز از شبکه استانی و شبکه‏های سراسری پخش می‌شود.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول