اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری قم خبر داد

ارائه 215 اثر از هنرمندان قمی در جشنواره استان‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان قم با اشاره به پایان یافتن مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری گفت: حوزه هنری استان قم جمعا با 215 اثر در این جشنواره شرکت کرده است.

ارائه 215 اثر از هنرمندان قمی در جشنواره استان‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم، وحید فرجی در خصوص آمار آثار ارسالی به جشنواره تولیدات به تفکیک کمیته‌های این جشنواره گفت: کمیته تجسمی 128 اثر، کمیته تازه‌های نشر و پژوهش 44 اثر، کمیته رسانه‌های دیجیتال یک اثر، کمیته هنرهای تصویری 31 اثر، کمیته هنرهای نمایشی چهار اثر، کمیته ادبیات سه اثر و کمیته مطالعات و فرهنگ پایداری یک اثر به این جشنواره ارسال کردند و همچنین در بخش جانبی و در کمیته موسیقی و سرود نیز سه اثر ارسال شد.
وی در ادامه بیان داشت: واحد نمایش حوزه هنری قم با تئاتر صحنه‌ای «ماه معصوم» نوشته سیدحسین فدای حسین و به کارگردانی کورش زارعی، تله تئاتر «ماه معصوم» که در جشنواره رضوی و تولیدات سیما موفق به کسب جوایز ارزشمندی شده است، نمایش صحنه‌ای «یک دختر یک سرباز» که اثری در حوزه کودک و نوجوان است و در سطح جشنواره‌های داخلی و خارجی خوش درخشیده و همچنین تعزیه «وداع با خورشید» که مبتنی بر کتابی با همین نام و در راستای اصلاح متون تعزیه آماده شده به استقبال جشنواره رفته است.
رئیس حوزه هنری قم افزود: واحد تصویری حوزه هنر استان قم آثار برجسته تولیدی خود از جمله فیلم داستانی «خاتون» که برنده دیپلم افتخار از جشنواره بین‌المللی فیلم کودک است، فیلم داستانی «قطعه قطعه» بهترین فیلم جشنواره رسانه‌های دیجیتال، مستند «خط و خطا» بهترین فیلم جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان، «مترسک» بهترین اثر پویا نمایی جشنواره فیلم دفاع مقدس و فیلم داستانی «بوی بودنت نباشد ...» برگزیده بهترین کارگردانی و بهترین فیلم جشنواره دفاع مقدس را در این جشنوراه شرکت داده است.
وی گفت: واحد ادبیات حوزه هنری استان قم هم با مجموعه شعرهای «شکوفه های خیال»، «در سایه بیت‌النور» و «امضایی در انتهای ریل» در این جشنواره شرکت کرده است.
فرجی بیان داشت: پرکارترین واحد حوزه هنری استان قم در این جشنواره، واحد تجسمی بوده است که با حضور فعال هنرمندان رشته‌های خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، تصویرسازی، نگارگری و عکاسی در این جشنواره حضور پیدا کرده است.
انتهای پیام/ی30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول