اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش وپرورش زابل اعلام کرد

هوشمندسازی 80 درصد مدارس تیزهوشان در زابل

خبرگزاری فارس: زابل گفت: 80 درصد کلاس‌های مدارس تیز هوشان هوشمندسازی شده‌اند.

هوشمندسازی 80 درصد مدارس تیزهوشان در زابل
به گزرش خبرگزاری فارس از زابل، حسن معزی امروز در چهارمین جلسه کمیته استقرار نظام 3-3-6اظهار کرد: تنها پیامبری که خداوند به جان او سوگند خورده، نبی مکرم اسلام است و آن هم به این دلیل است که همه پیامبران قبلی به نوعی امت خود را نفرین می‌کردند.
وی افزود: تنها پیامبری که علاوه بر اینکه امت خود را نفرین نکرد بلکه برای کفار نیز دل سوخت و هدایت آنان را از خداوند طلب می‌کرد حضرت محمد (ص) بود.
وی رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) را به همه مسلمین جهان تسلیت گفت و به مظلومیت امام حسن مجتبی (ع) نسبت به امام حسین (ع) اشاره کرد و افزود: امام حسین (ع) در زمان شهادت 72 نفر از یارانش در کنارش بودند و در رکاب ایشان و در مقابل دشمن مبارزه کردند و به شهادت رسیدند ولی امام حسن (ع) در همه حال مظلوم بود و حتی یک نفر هم نبود که در رکاب او باشد.
معزی در ادامه از هوشمندسازی 80 درصد کلاس‌های درس مدارس تیزهوشان خبر داد و افزود: از تعداد 10 کلاس درس در مدرسه تیزهوشان هشت کلاس آن هوشمند شده است.
وی از اعضا خواست تا به مدیران مدارس تاکید کنند تا از ظرفیت اعضای انجمن اولیا و مربیان و افراد خیر در زمینه هوشمندسازی مدارس استفاده شود.  
مدیر آموزش و پرورش زابل در زمینه تامین نیروی انسانی توانمند برای پایه ششم ابتدایی تاکید کرد و از معاونت آموزشی خواست با توجه به اینکه اکثر همکاران خواهر هستند، سعی شود از افراد بیشتری در سازماندهی استفاده شود تا چنانچه اگر همکاری در طول سال برای او مشکلی پیش آمد خللی در کلاس‌ها ایجاد نشود.
وی از اعضای جلسه خواست تا با معلمان ارتباط برقرار کرده تا زمینه برای سازماندهی آنان در کلاس ششم فراهم شود. 
معزی بیان کرد: باید فضاهای موجود را مورد بررسی قرار داده و نظارت و سرکشی از مدارس انجام شود تا فضاها به موقع آماده شوند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول