اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد:

6500 نفر اجرای انتخابات در یزد را برعهده دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار یزد گفت: بیش از 6 هزار و 500 نفر در یزد امور اجرایی مربوط به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یزد را انجام می‌دهند.

6500 نفر اجرای انتخابات در یزد را برعهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان یزد که به مناسبت هفته وقف به میزبانی اداره‌کل اوقاف در سالن اجتماعات امام‌زاده سیدجعفر(ع) برگزار شد، اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی ایران شاهد افزایش تعداد موقوفات بوده‌ایم که امیدواریم این روند طی سال‌های آینده نیز ادامه پیدا کند.

وی هم‌چنین با اشاره به فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر افزود: امسال جشن انقلاب اسلامی با میلاد رسول اکرم(ص) مصادف شده بنابراین برنامه‌های این روز باید با شکوه ویژه‌ای برگزار شود.

سیفی بر معرفی هر چه بیشتر شهدای دوران انقلاب اسلامی به مردم و تشویق مردم به مشارکت در صحنه‌های مختلف تاکید کرد.

وی تاکید کرد: از ایام دهه فجر باید به عنوان یک فرصت مناسب استفاده شود و انقلاب اسلامی به نسل سوم انقلاب معرفی شود و به آنها اعلام کنیم که چگونه کشورهای منطقه و اروپا از انقلاب اسلامی ایران الگو پذیرفته‌اند.

سیفی خاطرنشان کرد: احیای تفکر دینی، اعتماد به مردم و حضور مردم در صحنه‌های انقلاب از ویژگی‌های امام خمینی(ره) بود و ایشان تمام تلاش خود را به کار گرفتند و برای همیشه به افسانه جدایی دین از سیاست پایان دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش و اهمیت انتخابات اظهار داشت: دشمنان داخلی و خارجی از مدت‌ها پیش تلاش خود را برای تحت‌الشعاع قرار دادن انتخابات به کار گرفته‌اند اما مردم ایران با بصیرت و بیداری که دارند، یک بار دیگر اوج مردم‌سالاری دینی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

سیفی یادآور شد: دشمنان همواره تلاش کرده‌اند جشن‌های دهه فجر را کم‌رنگ جلوه دهند تا از آن بهره‌برداری سیاسی کنند اما از همین انقلاب و جشن‌های آن بود که بیداری اسلامی در منطقه به وقوع پیوست.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به شدت در حال کار و حمایت از دشمنان ماست و به دنبال آن است که مردم را نسبت به انتخابات بی‌میل کند و اگر حضور مردم پرشور و باشکوه باشد، در مورد تحریم انتخابات فعالیت می‌کنند.

سیفی با اشاره به انتخابات یزد اظهار داشت: در یزد ستاد انتخابات با برنامه‌ریزی زمان‌بندی شکل گرفت و پنج کمیته فعالیت‌های خود را آغاز کردند.

فرماندار یزد عنوان کرد: تاکنون 10 جلسه ستاد برگزاری انتخابات برگزار شده و برای هیئت انتخابات زرتشتیان و کلیمیان نیز برگزار شده است.

وی هم‌چنین یادآور شد: به ازای هر یک هزار و 200 نفر جمعیت، یک صندوق رأی گذاشته شد و اگر جمعیت بین 2هزار و 200 تا 2 هزار و 500 نفر بود، یک شعبه اخذ رأی اضافه شد که در این راستا بعد از برنامه‌ریزی‌های لازم، 14 شعبه به مجموع شعب اخذ رأی یزد اضافه شد، اکنون 304 صندوق رأی در یزد و صدوق و 200 عامل اجرایی خواهیم داشت، 6 هزار و 500 نفر عامل اجرایی، انتخابات 12 اسفندماه را در یزد برگزار خواهند کرد.

فرماندار یزد هم‌چنین خاطرنشان کرد: با همکاری هیئت نظارت از همه شعب اخذ رأی بازدید شده و تلاش شده تا موانع و مشکلات احتمالی پیش‌رو در سیستم‌ها، فضا و ... برطرف و امکانات برای برگزاری انتخاباتی باشکوه فراهم شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول