اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی وزارت خارجه در گیلان:

استمرار دفتر نمایندگی وزارت خارجه گیلان نیازمند حمایت دولت است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی وزارت خارجه در گیلان گفت: استمرار فعالیت دفتر نمایندگی وزارت خارجه در گیلان نیازمند حمایت هیئت دولت است.

استمرار دفتر نمایندگی وزارت خارجه گیلان نیازمند حمایت دولت است
ذوالفقار امیرشاهی امروز در آخرین روز ماموریت کاری خود در دفتر وزارت امور خارجه گیلان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در انزلی دلیل رفتن خود از این نمایندگی را پایان ماموریتش ذکر کرد.
وی، با اشاره به اینکه دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در گیلان نیازمند اعتبار مصوبه هیئت دولت است، افزود: امیدواریم استاندار گیلان و مقامات مربوطه با اخذ این مصوبه به کار نمایندگی وزارت خارجه در استان استمرار ببخشند.
این مسئول، با اشاره به اینکه وجود دفتر نمایندگی وزارت خارجه برای مردم گیلان بسیار امری ضروری است، تصریح کرد: مسئولان در برطرف کردن مشکلات بودجه‌ای این دفتر تلاش کنند تا کار مردم استان به تهران کشیده نشود.
وی، با تصریح بر اینکه از زمان تاسیس این دفتر در 21 بهمن سال 89 تاکنون گام‌های خوبی برداشته شده است، ابراز داشت: تمام امور مردم گیلان مانند حقوقی، کنسولی، اجتماعی، آموزش و دانشجویی و... در این نمایندگی انجام شده است.
امیرشاهی، از تهیه و تنظیم بیش از یک‌هزار و 400 سند در دفتر نمایندگی وزارت خارجه در گیلان خبر داد و تصریح کرد: این اسناد در زمینه‌های مختلف نظیر اقرارنامه، گواهینامه‌، مالکیت و... بوده است.
وی، با اشاره به اینکه مقدمات افتتاح دفتر وزارت امور خارجه در منطقه آزاد انزلی فراهم شده است، خاطر نشان کرد: دهه فجر امسال این دفتر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مسئول دفتر نمایندگی وزارت خارجه گیلان، پیگیری آزادسازی زندانیان مقیم خارج را یکی از دیگر از اقدام‌های این دفتر  ذکر کرد و اذعان داشت: بر اثر این پیگیری ملوانان دستگیر شده در یمن که تعدادی نیز گیلانی بودند، آزاد شدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند.
وی در پاسخ به این سئوال که چه کسی عهده‌دار مسئولیت دفتر نمایندگی وزارت خارجه در گیلان می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر اکبر جعفری از همکاران دفتر این نمایندگی به طور موقت عهده‌دار مسئولیت دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در گیلان شده است.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول