اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان:

عکس زبان گویا برای دوری انسان از مشکلات است

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: عکس زبان گویا و چراغ هدایت بشر برای دور شدن انسان از مشکلات روحی و روانی است.

عکس زبان گویا برای دوری انسان از مشکلات است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان ابراهیم پودینه ظهر امروز در آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه عکس در حریم محرم در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان اظهار داشت: اشاعه و ترویج فرهنگ عاشورا در بین جوانان، ایجاد یک رقابت سالم و ارزیابی عکاسان استان از نظر سطح آموزشی و تشویق عکاسان برای گرفتن عکس از عزاداری مردم سیستان‌ و بلوچستان از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه عکس در حریم محرم بوده است.
وی با بیان اینکه نخستین نمایشگاه عکس در حریم محرم با شرکت 28 عکاس آماتور و حرفه‌ای برگزار شده است، افزود: نمایشگاه عکس در حریم محرم پانزدهم آذرماه با شرکت عکاسان آماتور و حرفه‌ای فراخوان داده بود که از میان 150 اثر رسیده به دبیرخانه این نمایشگاه 40 اثر برگزیده از سوی هیئت داوران مجوز حضور در نمایشگاه را کسب کردند و نیز از این تعداد، سه اثر برگزیده معرفی و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
معاون اداری مالی فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با شرکت عکاسان آماتور و حرفه‌ای در این نمایشگاه شاهد رقابت سالم بین آنها بودیم که این امر موجب ارتقای سطح علمی عکاسان استان می‌شود.
پودینه خاطر نشان کرد: عکس زبان گویا و چراغ هدایت بشر برای دور شدن انسان از مشکلات روحی و روانی است.
وی با بیان اینکه هنرمندان از روح لطیفی برخوردار هستند، افزود: هنرمندان عکاس با خلق آثاری از مراسم عزاداری مردم سیستان و بلوچستان در سوگ سرور و سالار شهیدان اباعبدالله حسین(ع) به عزاداری‌ها رنگ و بوی جاودانه دهند.
به گزارش خبرگزاری فارس این مراسم سه نفر از عکاسان برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.
 انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول