اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری کردستان خبر داد

حضور 160 اثر از کردستان در بزرگترین جشنواره هنری کشور

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری استان کردستان از حضور 159 اثر از هنرمندان کردستانی در بزرگترین جشنواره هنری کشور خبر داد.

حضور 160 اثر از کردستان در بزرگترین جشنواره هنری کشور
امین مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهارداشت: حوزه هنری کردستان با ارسال 159 اثر آمادگی خود را برای حضور در سومین جشنواره سراسری آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری کشور اعلام کرد. 
به گفته وی، 60 نفر از هنرمندان حوزه هنری کردستان آثار خود را در زمینه‌های تجسمی، نمایش، هنرهای تصویری، موسیقی، آفرینش‌های ادبی و تازه‌های نشر برای حضور در سومین جشنواره سراسری آثار و تولیدات مراکز استانی ارسال کرده‌اند.
سرپرست حوزه هنری استان کردستان افزود: در بخش تازه‌های نشر هشت اثر، آفرینش‌های ادبی پنج اثر، هنرهای تجسمی 116 اثر، هنرهای تصویری 21 اثر، هنرهای نمایشی چهار اثر، موسیقی چهار اثر، رسانه‌های دیجیتال یک اثر از هنرمندان این استان به سومین جشنواره سراسری آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری ارسال شده است.
مرادی خاطر نشان کرد: این تعداد آثار با توجه به محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای ارسال آثار، در بخش‌های مختلف از بین 450 اثر انتخاب و به دبیرخانه دومین جشنواره سراسری آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری ارسال شده است.
وی اضافه کرد: سومین جشنواره سراسری آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در اردیبهشت ماه سال 91 در کرمانشاه برگزار می‌شود.
به گفته سرپرست حوزه هنری استان کردستان، در نخستین جشنواره سراسری آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری که در سال 1385 در اصفهان برگزار شد، هنرمندان کردستانی، در بخش فیلم، هنرهای تجسمی و ادبیات شرکت و موفق به کسب عناوین برتر شدند.
مرادی تصریح کرد: در دومین دوره این جشنواره نیز که در سال 87 در تهران برگزار شد در بخش‌های نمایشنامه خیابانی، انتشارات، تجسمی و ادبیات هنرمندان مستعد این استان رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با توجه به موفقیت‌های گذشته هنرمندان استان و همچنین کیفیت آثار ارسال شده شاهد کسب موفقیت‌های چشمگیری از هنرمندان این استان در این جشنواره باشیم.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول