اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری:

تمام راه‌های مواصلاتی همدان باز است

خبرگزاری فارس: معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان همدان از باز بودن تمام محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان خبر داد.

تمام راه‌های مواصلاتی همدان باز است
محمد رودباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وضعیت مواصلاتی راه‌های استان اظهار کرد: در تمام محورهای استان بدون استثنا از ساعت 12 دیشب تا 4 صبح امروز شاهد بارش برف شدید همراه با کولاک بوده‌ایم.
وی افزود: عوامل راهداری از دیروز عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی را در سطح راه‌های استان شروع کرده‌اند که این مهم تاکنون ادامه دارد.
معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان همدان اضافه کرد: در محورهای اصلی از جمله محور رزن به آوج حد فاصل روستای امیرآباد نیز اکنون کولاک بسیار شدیدی را شاهد هستیم.
وی خاطرنشان کرد: در محور همدان، سنندج گردنه همه‌کسی نیز کولاک به صورت مقطعی بوده و محور همدان به اسدآباد در بعضی نقاط گردنه اسدآباد کولاک مقطعی این منطقه را درنوردیده است.
رودباری با اشاره به اینکه تمام راه‌های اصلی و فرعی استان باز است و هم اکنون تردد در آنها با روال عادی در جریان است، تصریح کرد: در حال حاضر عوامل راه و ترابری با استفاده از امکانات و ماشین‌آلات راهداری مشغول پاکسازی راه‌های روستایی هستند و تاکنون انسداد هیچ محوری به ما اعلام نشده است.
وی بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته 37 پایگاه راهداری زمستانی در گردنه‌ها و نقاط برف‌گیر استان مستقر هستند که با 276 دستگاه شامل انواع و اقسام ماشین‌آلات برف‌روب، برف‌خور، نمک‌پاش و سواری کمک‌دار فعالیت می‌کنند.
معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان همدان در پایان سخنانش با اشاره به بارش بیشترین میزان برف در شهرستان تویسرکان خاطرنشان کرد: کل نیروهای به کارگرفته شده در راستای طرح برف‌روبی اعم از نیروهای مدیریتی، پشتیبانی و نمک‌پاش و اپراتور دستگاه‌ها شامل 540 نفر هستند که در حال حاضر خدمات‌رسانی به مردم را در دستور کار خود دارند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول