اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محور اهر ـ تبریز

برخورد تریلی با پژو 5 کشته و زخمی بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان آذربایجان‌شرقی گفت: برخورد یک دستگاه تریلی با سواری پژو در محور اهر ـ تبریز حادثه آفرید و پنج کشته و زخمی بر جای گذاشت.

برخورد تریلی با پژو 5 کشته و زخمی بر جای گذاشت
حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: برخورد یک دستگاه تریلی با پژو در محور اهر ـ تبریز و در حوالی روستای دایی لار باعث فوت دو نفر و مصدومیت سه نفر از همشهریان شد.
وی ادامه داد: این حادثه صبح روز گذشته رخ داد که ماموران اورژانس اهر و روستای دایی لار پنج دقیقه بعد از حادثه در محل حاضر شدند و مصدومان حادثه را برای انجام مراقبت‌های پزشکی به بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر انتقال دادند.
مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان آذربایجان‌شرقی افزود: سرعت غیرمجاز پژو عامل این حادثه بوده است.
وی همچنین وجود مه در محور تبریز ـ اهر و نبود دید کافی را عامل اکثر تصادفات در این محور عنوان کرد و گفت: در این فصل از سال محور تبریز ـ اهر دچار مه گرفتگی غلیظ و عدم دید کافی می‌شود که از رانندگان تقاضا داریم موارد ایمنی رانندگی را به کلی رعایت کنند.

سردی هوا باعث سکته قلبی مردی در اهر شد
مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در ادامه این گفت‌وگو افزود: صبح امروز مردی 68 ساله که برای برف‌روبی به پشت‌بام خانه خود رفته بود به علت سردی هوا دچار مشکلات قلبی و تنفسی می‌شود که با حضور عوامل اورژانس شهرستان اهر در پشت‌بام با عملیات احیای قلبی ریوی به زندگی باز می‌گردد.
وی ادامه داد: حال این بیمار رضایت‌بخش بوده و در حال حاضر در بیمارستان باقرالعلوم اهر بستری است.
حسینقلی‌زاده، از مردم خواست در هوای سرد با پوشیدن لباس گرم از ریه‌های خود در برابر سرما محافظت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

مرگ جوان 21 ساله در پیست اسکی پیام
 مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در ادامه افزود: بعد از ظهر روز گذشته جوانی 21 ساله در پیست اسکی پیام در اثر شدت برخورد با زمین جان خود را از دست داد.
وی اظهار داشت: این جوان 21 ساله که با استفاده از تیوپ در حال اسکی بوده به علت عدم توانایی در کنترل تیوپ با زمین برخورد کرده بود که باعث خونریزی داخلی در ریه شده و پس از انتقال توسط اورژانس به بیمارستان مرند به علت شدت خونریزی فوت کرد.
حسینقلی‌زاده ادامه داد: از همشهریان تقاضامندیم برای اسکی کردن از وسایل خطرناک چون تیوپ استفاده نکنند، زیرا کنترل اینگونه وسایل تقریبا غیرممکن است و برخورد با زمین ناشی از سرعت زیاد باعث صدمات نخاعی و خونریزی‌های داخلی شده و در اکثر موارد منجر به فوت مصدوم می‌شود.
انتهای پیام/ح10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول