اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تقدیر از غرفه‌های برتر

نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر مشهد به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: با تقدیر از غرفه‌های برتر چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر، تجارت الکترونیک، اینترنت و ماشین‌های اداری مشهد هم‌زمان با پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی به کار خود پایان داد.

نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر مشهد به کار خود پایان داد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مدیرعالی گروه نمایشگاه‌های مشهد در حاشیه مراسم اختتامیه این دو نمایشگاه بین‌المللی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این دو نمایشگاه هم‌زمان بیش از 180 شرکت داخلی و خارجی از اقصی نقاط ایران و جهان برای عرضه توانمندی‌های خود حضور به هم رسانده بودند.
سیدمحمد سیدی با بیان اینکه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات نسبت به سال گذشته دارای رشدی بیش از 20 درصد از لحاظ کمی و کیفی بود، تصریح کرد: در همین راستا استقبال مناسب مردم از این نمایشگاه نیز نشان‌دهنده این موضوع بود.
وی نمایشگاه‌ها را بهترین ظرفیت برای نشان دادن دستاوردها در
حوزه‌های مختلف دانست و متذکر شد: به همین منظور باید توجه زیادی به این بخش مهم و اساسی اقتصادی کشور صورت پذیرد.
مدیرعالی گروه نمایشگاه‌های مشهد با اشاره به رشد روزافزون استفاده از کامپیوتر و رونق فناوری اطلاعات در جهان و به تبع آن در ایران، توضیح داد: باید در این مسیر با قدرت قدم برداشته تا پیشرفت‌های خوبی در این راه داشته باشیم.
وی چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر، تجارت الکترونیک، اینترنت و ماشین‌های اداری مشهد را محلی برای ارائه مهم‌ترین محصولات، اتفاقات و رویدادهای این صنایع دانست و عنوان کرد: در همین راستا شرکت‌هایی از استان‌های تهران، اصفهان، خراسان شمالی و رضوی در این نمایشگاه حضور به هم رسانده بودند.
سیدی تاکید کرد: هم‌چنین در کنار این استان‌ها نمایندگانی از کشورهای بحرین، چین، فرانسه، تایلند و مالزی در فضایی به مساحت 8 هزار مترمربع به ارائه جدیدترین توانمندی خود پرداختند.
وی به زمینه‌های فعالیت این دو نمایشگاه اشاره کرد و گفت: معرفی ظرفیت‌های موجود در بخش سخت‌افزار، نرم‌افزار، ارائه و پشتیبانی بسته‌های نرم‌افزاری و سی‌دی اطلاعات تولید داخل، تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای سفارش مشتری، خدمات اینترنتی ADSL، طراحی صفحات وب، ICT، فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی، تجهیزات شبکه، آموزش و خدمات مشاوره و پشتیبانی خدمات شبکه‌های اطلاع‌رسانی، شبکه داده‌ها، تولید و ارائه دستگاه‌های جانبی از جمله زمینه‌های فعالیت شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه بود.
انتهای پیام/م20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول