اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شاگردان خطیبی باز هم صدر جدول را تعارف زدند / ماشین نفت سوز نبود

خبرگزاری فارس: در هفته پانزدهم لیگ دسته اول ایران تیم ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه تختی میزبان نفت مسجدسلیمان بود که این بازی با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید.

شاگردان خطیبی باز هم  صدر جدول را تعارف زدند / ماشین نفت سوز نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عصر امروز در این بازی ابتدا ماشین‌سازی در دقیقه 45 با پاس علوی و ضربه سامان نریمان جهان از مهمان خود پیش افتاد اما در دقیقه 48 نفت گل تساوی را به ثمر رساند. اشتباه مدافعان ماشین‌سازی این فرصت را به رضا درویشی داد تا با ضربه سر توپ را از بالای سر حامد  ریاحی به تور دروازه برساند.

ماشین‌سازی بعد از دریافت گل تساوی فشار خود را بر روی دروازه تیم جنوبی کشور افزایش داد و در دقیقه 70 با سانتر علوی و ضربه سر استادانه رسول خطیبی به گل دوم خود دست یافت.

در دقیقه 73 شوت رسول علیزاده بعد از برخورد به تیر دروازه نفت در آستانه ورود بر دروازه بود که وحید کارگر توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 82 رسول خطیبی دو بازیکن حریف را جا گذاشته و توپ ارسالی وی روی دروازه بعد از فعل و انفعالات به خود خطیبی رسید،  اما ضربه وی در حالی که دروازه نفتی‌ها خالی از سنگربان بود، راهی خارج می‌شود.

در دقیقه 94 نفت مسجد سلیمان در یک ضد حمله توسط عباس عسگری صاحب فرصت شده و در حالی که ضربه وی از ریاحی نیز عبور کرده و در آستانه ورود به گل بود، امیر تیزرو در بازگشت توپ ناکام ماند تا گل تساوی  مهمان نیز رقم خورد. همین گل سبب شد تا ماشین‌سازی برای سومین هفته از صعود به صدر جدول ناکام بماند.

با این نتیجه ماشین‌سازی تبریز 28 امتیازی شده و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به آلومینیوم هرمزگان در رده دوم قرار گرفت.

بازی تیم‌های ماشین‌سازی تبریز با نفت مسجد سلیمان در هوای برفی و در حضور 8 هزار تماشاگر در باغشمال برگزار شد. شدت برف در این بازی به حدی بود که داور مسابقه دو بار بازی را قطع و دستور پارو کردن برف را از روی خطوط میدان و محوطه جریمه کرد.

پیروز سیف‌الله‌پور، سخاوت سلیمان‌نژاد و علی دودانگه تیم داوری این مسابقه بودند.

قاضی این دیدار اتابک نمازی از نفت مسجد سلیمان و رسول خطیبی و سید محمد علوی از ماشین‌سازی را با کارت زرد جریمه کرد.

 

* اسامی تیم نفت مسجدسلیمان

وحید کارگر، اسماعیل علی شیرازی، همایون گراوند (از دقیقه 90 امین صالحی)، اتابک نمازی، کمال طرفی حردانی، غلامرضا مهدی‌زاده، حمید بوحمدان، مصطفی یرفی، رضا درویشی (از دقیقه 83 علی جهانگیری)، وحید امری، حسین مالکی (از دقیقه 75 عباس عسگری)

سرمربی: داریوش یزدی

سرپرست: هدایت یزدی

 

* اسامی تیم ماشین‌سازی تبریز

حامد ریاحی، امیر تیزرو، بهمن کامل، کاوه زنگیان، سید حسین حسینی، وحید پالوچ، سید محمد علوی، رسول علیزاده، سامان نریمان جهان، فراز فاطمی (از دقیقه 46 محسن دلیر)، رسول خطیبی

سرمربی: رسول خطیبی

سرپرست: آرش جابری

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول