اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بشار اسد: ملت سوریه توانایی عبور از بحران را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که ملت سوریه توانایی عبور از بحران کنونی را دارد و در مراحل آتی کشوری قدرتمند را بنا خواهد کرد.

بشار اسد: ملت سوریه توانایی عبور از بحران را دارد
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد در دیدار با هئیت اقدام مردمی عربی مخالف دخالت خارجی در سوریه حامی گفت‌وگو و اصلاح تاکید کرد که ملت سوریه با وجود تمام مشکلات و موانع موجود همچنان یکپارچگی و اتحاد خود را حفظ کرده است.

رئیس جمهور سوریه در این دیدار گفت: ملت سوریه به خوبی دریافته که دشمنان این کشور چه توطئه‌ای را برای آن تدارک دیده و تلاش دارند، امنیت و استقرار و ثبات آن را هدف قرار دهند.

بشار اسد افزود: به خاطر همین فهم و دریافت مشکلات و موانع است که ملت سوریه با وجود شرایط موجود همچنان وحدت و یکپارچگی و اتحاد خود را حفظ کرده و به آینده ایمان و باور دارد.

رئیس جمهور سوریه در این دیدار با بیان این که ملت سوریه مشکلات مرحله کنونی را پشت سر خواهد گذاشت، تاکید کرد که این مردم ، سوریه‌ قدرتمند را بنا خواهند کرد.

 از سوی دیگر منابع آگاه در اتحادیه عرب اعلام کردند که "محمد الدابی"، رئیس هئیت ناظران این اتحادیه در سوریه روز یکشنبه آینده گزارش خود را به کمیته وزارتی مکلف به رسیدگی به پرونده سوریه پیش از نشست سران اتحادیه عرب ارائه خواهد کرد.

وزرای خارجه اتحادیه عرب قرار است، همان روز درباره سوریه نشست داشته باشند.

انتهای پیام/++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول