اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

خط و نشان‌های دشمن حضور مردم در صحنه‌ها را بیشتر کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زابل گفت: هر وقت دشمنان برای ملت ایران خط و نشان‌ کشیده‌اند، موجب حضور بیشتر مردم در صحنه‌ها شده است.

خط و نشان‌های دشمن حضور مردم در صحنه‌ها را بیشتر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی در خطبه‌های امروز نماز جمعه زابل در مصلای المهدی این شهرستان در جمع نمازگزاران اظهار داشت: جمهوری اسلامی یک نعمت الهی برای ملت ایران است که خداوند به واسطه خون پاک شهدا و امام شهیدان آن را بر ملت ایران ارزانی داشته است.

وی افزود: ما باید حافظ این ملت باشیم قدر آنها را بدانیم زیرا مردم عزیز همیشه با حضور هوشمندانه خود در فتنه‌های مختلف نشان داده‌اند که پشتیبان ولایت‌فقیه و نظام جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه زابل بیان کرد: مردم ما با حمایت از رهبری و ولایت‌فقیه نشان داده‌اند که همیشه پشتیبان و حامی ولایت‌فقیه بوده زیرا ولایت‌فقیه ادامه امامت است.

طباطبایی ادامه داد: انتخابات افتخار بزرگ الهی برای همه جای دنیاست و حضور مردم در صحنه انتخابات، دشمن را به فنا و نابودی می‌کشاند و این انتخابات حق مردم است.

وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: هر موقع که دشمن برای ملت ما و کشور ما خط  و نشان کشیده، این ملت نشان داده است که بیشتر از گذشته در صحنه بوده‌اند و نقشه‌های دشمنان را به یأس مبدل کرده‌اند.

خطیب جمعه زابل عنوان کرد: به لطف خدا و به برکت همین نمازها، تقوای شما نمازگزاران، اطاعت از رهبری، امروز دشمن خود اعتراف می‌کند که ایران در حال پیشرفت است.

طباطبایی به ترور دانشمند هسته ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان ایران اسلامی دانشمند جوان ما را ترور کردند و فکرشان این بود که با ترور آنها عقب‌نشینی می‌کنیم در حالی که بلافاصله 300 نفر از جوانان ما تغییر رشته دادند و به دانش هسته‌ای روی آوردند.

وی تصریح کرد: دشمن اگر یک احمدی روشن را شهید کرد در عوض 300 نفر و بلکه هزاران نفر دیگر از همه نقاط کشور متولد شدند و راه آن شهید را ادامه می‌دهند زیرا ملت ما به شهادت و شهید شدن افتخار می‌کند.

امام جمعه زابل در ادامه به رحلت جانسوز پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) اشاره کرد و این روزها را به عاشقان امامت و ولایت تسلیت گفت.

طباطبایی گفت: از شما مردم مؤمن و همیشه در صحنه زابل می‌خواهم در مجالس عزدارای شرکت فعال داشته باشید و خطبا و منبری‌ها نیز در این ایام به ذکر فضیلت این عزیزان بپردازند زیرا جلسه‌ای که در آن ذکر فضیلت باشد آن جلسه بهترین عبادت است.

وی خاطرنشان کرد: پیروان حضرت عیسی صلح طلب نیستند و حضرت عیسی خود صلح‌طلب بوده و صلح یک رحمت است، همه عالم مدیون پیامبر خدا هستند و این ویژگی پیامبر را هیچ‌یک از پیامبران دیگر نداشته است.

خطیب جمعه زابل اضافه کرد: پیامبر اسلام (ص) آنقدر به اخلاق اهمیت می‌دادند که فلسفه بعثت خود را

مکارم اخلاق می‌داند، پیامبر عصبانی نمی‌شد و غیبت نمی‌کرد زیرا او به معنای واقعی اسوه بود.

وی بهترین نوع  راه رسیدن به خدا و پیامبر خدا را اهل بیت (ع) عنوان کرد و افزود: انسان کامل به جایی می‌رسد که جای عاشق و معشوق عوض می‌شود.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول