اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

ملت ایران با شهادت مقاوم‌تر می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: دشمنان با اقدامات مذبوحانه ترور دانشمندان ایرانی به بن‌بست رسیده‌اند زیرا ملت ایران با شهادت مقاوم‌تر می‌شود.

ملت ایران با شهادت مقاوم‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چابهار اظهار داشت: خداوند در قرآن می‌فرماید "پیامبر هیچگاه از خودش حرفی را نمی‌زند و از روی هوس هم حرفی نمی‌زند بلکه هر آنچه می‌گوید وحی است".

وی افزود: اگر روزی پیامبر اسلام (ص) در بستر بیماری دوات و قلم تقاضا کرد، امر پیامبر را اجرا می‌کردند هرگز به پیامبر اسلام حسادت نمی‌کردند و اتهام هذیان نمی‌زدند و این ظلم را به پیامبر روا نمی‌داشتند به اهل بیت (ع) هم ظلم نمی‌شد.

خطیب جمعه چابهار ادامه داد: امام حسن (ع) جگرش پاره پاره شد و طبق برخی از روایات نیز امام حسین (ع) در سقیفه شهید شده است، این معصیت‌ها همه به خاطر اهانت و اطاعت امر نکردن فرمایش رسول خدا در چنین ایامی بوده است لذا جا دارد که همه مسلمانان در مظلومیت پیامبر بزرگوار اسلام خون گریه کنند.

موسوی در زمینه شخصیت سیاسی پیامبر اسلام (ص) بیان کرد: پیامبر اسلام اهل سیاست بود و سیاست را از دیانت جدا نمی‌دانست و اساس هجرت آن حضرت نیز تشکیل حکومت اسلامی بود و در تمام عمر با برکتش مراقب این بود که خطری امت و حکومت اسلامی را تهدید نکند.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام با این سیاست اسلامی توانست توحید و عدالت را در جامعه بگستراند.

امام جمعه چابهار در ادامه به شهادت امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: طبق روایات هرکس با معرفت امام رضا (ع) را زیارت کند ثواب 70 حج و عمره مقبول را به دست می‌آورد.

موسوی به ترور شهید احمدی روشن اشاره کرد و افزود: ملت قهرمان و مسلمان ایران با شهادت مقاوم‌تر می‌شوند و به گفته رهبر معظم این حرکات مذبوحانه ترور دانشمندان برای این است که دشمنان و ابرقدرت‌های ظالم به بن‌بست رسیده‌اند.

وی بیان کرد: بهترین ضربه به دشمنان این کشور، حضور باشکوه در انتخابات اسفند ماه و انتخاب فرد اصلح، مدیر و مدبر است.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول