اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌ و بلوچستان اعلام کرد

برگزاری زیارت از بعید رسول اکرم (ص) در زاهدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری مراسم زیارت از بعید رسول اکرم (ص) در مسجد جامع زاهدان خبر داد.

برگزاری زیارت از بعید رسول اکرم (ص) در زاهدان
حجت‌الاسلام صفر قربانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: این مراسم معنوی در 28 صفر همزمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در سراسر استان برگزار می‌شود.
وی افزود: زیارت آن حضرت در مفاتیح‌الجنان با عنوان زیارت رسول از بعید آمده است و در شرایط حاضر برگزاری این مراسم معنوی علاوه بر تکریم و عرض ادب به ساحت قدسی حضرت ختمی مرتبت موجب اتحاد و همدلی بیشتر مسلمین و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان اسلام می‌شود. 
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این مراسم معنوی با شرکت خیل علاقه‌مندان به خاندان عصمت و طهارت (ع) روز یکشنبه دوم بهمن ماه ساعت 9 صبح در مسجد جامع زاهدان برگزار می‌شود. 
قربانپور افزود: این مراسم معنوی با همکاری ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم (ص) و ارگان‌های فرهنگی و مذهبی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول